Gå til innhold

mami og smurfene;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har drømt om deg i natt.. hehe

veldig rat drøm,og surrete... men av en eller annen grunn har jeg tenkt på den i hele dag.

husker at din kjære drev med flerkoneri;) dere var ikek gift da, man han hadde en kjæreste til, som ofte var hos dere. hun var liksom hans reserve, og du syntes det var helt greit egentlig- siden du var best som du "sa".

også ble vi venner fordi jeg syntes så synd på deg, fordi jeg trodde de lurte deg....

også var vi plutselig veldig gode venner. hehe

også bodde du et sted det var snø, enda det ikke var vinter- og det var et skogholt rett ved siden av huset ditt. der var det langrenn spor- og Mie Sofie ( min datter som i drømmen ikke en gang v ar 1år) raste av gårde på langrennski der.... )

også lagde vi pepperkaker- tror jeg.

også var huset ditt skikkelig stygt inne... huff, det var egentlig grusomt;)

jaja, jeg drømmer om en jeg ikke kjenner, og tenker på det hele dagen + at jeg innrømmer det.. hahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe ja nei men daså ;)

Skal jeg kanskje ta det som et hint til at jeg er her inne litt for ofte? haha

Skrevet

hehe. ja det er nok det det betyr.. ble litt redd det var et hint til meg om at JEG var her inne litt for mye;)

men glemte jo å si at du var veldig hyggelig i drømmen da, og vu hadde det veldig moro..... hehe.....

rart hva man kan drømme om altså. drømt helt sykt mye rat sist jegvar gravid også, så det er kanskje det som har begynt å skje igjen... haha

Skrevet

Jeg drømmer masse sinnsykt om dagen jeg også hehe :)

Første trimester hadde jeg sinnsyke mareritt hver natt, nå drømmer jeg bare om fødsler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...