Trulte76 Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 I morra skal jeg på føden kl 09 og bli vurdert igangsetting. Så nå er jeg veldig spent på hva morradagen sier. Om jeg blir igjenn på sykehuset eller om jeg blir satt igang en annen dag.. Hadde alltid trudd jeg kom til å gå til terminen før de satt meg igang, men nå er jeg 38+ 3..så ble litt uventet Håper jeg blir innlagt i morra eller en av de nærmeste dagene. Legen vil sette meg igang pga stor baby til terminen.
mamma til Marcus og høygravid Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg har time i morgen kl 09.30...men jeg er 7 dager på overtid i morgen...
123snart4"høygravid" Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Jeg er også kjempespent på dine vegne! Skal tenke på deg i morgen:-) Lykke, lykke til! Du må oppdatere oss når du får anledning!
Trulte76 Skrevet 17. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2008 lykke til Håper de setter deg igang da
Gjest Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 ooooj..så spennende..hvorfor vil de sette deg i gang?
Trulte76 Skrevet 17. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2008 jeg har svangerskapdiabetes, og får uansett ikke gå lengre enn terminen. Men sist UL så var han 28% over..sist var han bare 12% før der igjenn 17 og 18% Så legen ville jeg skulle slippe å føde stort barn. I tilfelle han skulle få enda mere vekstavvik. Lå an til 4,5 kg. Så ble litt forfjamset på torsdag på kontroll ja:) Hadde regnet med å gå til termine..
79fia Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Hvilket sykehus er dette da? HAr termin 5.sept, og på mandag som var mente de ungen var 4,1kg. Minst 4,5-4,6 ved termin. Men igangsetting virket det som jeg kunen glemme..
Trulte76 Skrevet 17. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. august 2008 Ålesund Jeg sa bare å hjelpe meg da jeg fikk høre hvor stor han ble. Så jeg spurte ikke engang om å bli satt igang.. Men vet de vurderer allerede fra uke 38 igansettelse når man har svangerskapdiabetes, men er blodsukkeret fin så kan man gå til terminen. Mitt blodsukker er fint da, og kostregulert. Så ble litt overrasket ja..men utrolig glad for legens avgjørelse ja. Var en overlege. For legen jeg hadde, hun ville han skulle komme å måle også. Hun sa det var litt for hennes egen læring å gjøre også.
79fia Skrevet 17. august 2008 #11 Skrevet 17. august 2008 Hm.. Ingen svangerskapsdia her, bare tredje store barnet. Problemet er at de blir bare større og større for hvert svangerskap. Skal mase litt, så jeg kanskje kan slippe å gå over tida i hvert fall.. Lykke til i morgen!!
Trulte76 Skrevet 17. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. august 2008 forskjell på legene ja.. Ja du får mase.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 17. august 2008 #13 Skrevet 17. august 2008 Oj, dette blir en spennende uke da. Kommer til å sitte på bim hele dagen, er jo så mange som nærmer seg termin også. Hehe. Her skjer det ingenting...ikke noe tegn til noe som helst. Men i morgen har jeg time til modningsakupunktur. Vet ikke om det er for sent å begynne nå, er 37+6 i morgen. Spennende å se om det kommer noen kynnere etterhvert, merker ikke noe til det nå. Er ikke så motivert for å gå 14 dager over termin. Skal på UL på onsdag, håper hodet er festet. Skal spørre dem ang rutinene for sv.dia og overtid på Ullevål. Lykke til i morgen!!
Trulte76 Skrevet 17. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 17. august 2008 overlegen ba legen jeg var med om å tøye litt oppi der for å få litt fortgang. Etter det har jeg hatt mye kynnere. Spesielt 1. natta. Så håper det hjalp til å modne litt mere. Så får vi se hva de sier på føden i morra. nedtellinga mi ble forkortet en del ja hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå