Pysjen Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Skal legges inn på sykehuset dagen før KS. Er det vanlig/vits i at partneren min er med på det??
Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Må bare spørre, hvor skal du ta ks hen? Jeg skal og ha planlagt ks, men jeg legges ikke inn dagen før men må møte tidlig om morran den dagen jeg skal ha ks.
Pysjen Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 På Elverum. Har fått brev om å møte kl 13:00 dagen før!!!! Aner ikke hvorfor jeg må være der så lenge før men??...
Gjest Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 ok, jeg skal på Fredrikstad. Du skal ikke ta forberedende prøver og sånn da, som blodprøver, lytte på hjerte og lunger o.l. Det gjorde jeg nemlig uka før!! kan jo hende du får reise hjem og komme igjen dagen etter da, eller????
Pysjen Skrevet 17. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2008 Jeg aner ikke hva som er planen? Jeg skal til JM på torsdag så jeg kan jo spørre, hun har vel en formening om hvorfor jeg må inn så tidlig vil jeg tro..
Gjest Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 ja, det kan du!! ellers kan du jo ringe sykehuset og høre også uansett så får du ha lykke til!!!!
Pysjen Skrevet 17. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2008 Takk for det. Lykke til med KSèt du også=)
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Da jeg hadde keisersnitt med forrige måtte jeg også inn dagen før selve ks. Men det var bare for kontroll, og fikk beskjed om å komme tilbake tidlig dagen etter. Så det kan jo hende at det er sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå