Gå til innhold

ser mer gravid ut på kvelden jeg..????

Anbefalte innlegg

Skrevet

nåe jeg våkner om måren ser jeg nesten ikke gravid ut i det hele tatt!! men sent om ettermiddagen kommer magen, og på kvelden ser jeg veldig gravid ut! noen andre som har det sånn?? jeg er i uke 18...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er sånn. uke 13+3 nå. vært sånn en stund! Det kommer av at på morgenen er magen helt tom, så da blir den lissom flat. lite mat og lite luft inni der. men i løpet av dagen spiser vi, drikker vi, og fylles opp med gasser hehe :) OG det krever sin plass!! Siden fordøyelsen tar tre ganger så lang tid nå enn før, så holder vi oss svære ganske leenge :P jeg ser ut som i uke 20-25 på kvelden, og ikke gravid om morran. men er bare mat-gass-drikke o.l :D

Skrevet

Tror det er ganske normalt. Jeg er i uke 16, og får på meg normale klær på dagen, men etter klokka 4, så må jeg gå over til bukse med strikk..=)

Skrevet

kl 4, så tidlig haha :) kan vente heeelt til 6 jeg!! hoho

Skrevet

For meg begynner det tidligere og tidligere (er 16+1). Fredag ettermiddag kunne sjefen min se at magen min var større enn den hadde vært samme morgen! Bra hun vet hva som er grunnen... Men nå begynner vel de andre kollegene mine etter hvert å lure også...

Skrevet

rart det der synes jeg! mine vanlige jeans på morran og formiddagen, men så må jeg bytte til mammabukser!! folk må jo tro at jeg presser magen ut for at det skal se ut som om jeg er gravid!

på trening på morran er jeg ikke gravid, men på treninga på kvelden er jeg skikkelig gravid:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...