sivanneg Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 jeg er 21 uker på vei nå, å i følge babyverden skal jenta mi begynne å høre den 1. september, men leste på en annen nettside at babyen nå "elsker å høre stemmen vår" osv... pleier å synge å sånt for meg selv men er det noen så vet egentli når babyen begynner å høre noen ting? =) så har jeg da mine problemer med foten min.. trodde først kansje det var bekkenløsning eller noe sånt, men dette er ont bare fra under rompa på en måte, å ned låre, å når det først kommer klarer jeg ikke røre på foten. av og til er det sånn merkelige strømmninger neddijenna.. sjennes ut som blodet har stoppet opp litt, å pluttselig begynner å strømme på igjenn.. noen så har noe fårslag til hva det kan være å om jeg burde oppsøke lege?:/ å et spm som sikkert er blitt svart på gang på gang, så sjønner om dere ikke gidder svare:p men for uten om klær å alt av stelle utstyr å sånt, hva er de dyreste tingene man må gå til innkjøp av? om man tenker at man skal kjøpe alt nytt da.. ? takk for svar om det er noen så gidder å lese alt:p =)
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Den dyreste tingen vil jeg gjette på er Barnevog, eller kanskje bilsete. Spørs jo helt hvor mye man vil ta i da, selvfølgelig!
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg har lest at babyen kan høre fra ganske tidlig i svangerskapet, husker ikke ukenummer, men at den etterhvert utvikler hørselen slik at den oppfater lydene tydeligere med tiden. Jeg er bare i uke 15+4 og hører på musikk og synger(når jeg er alene:) allerede nå. Vet ikke om det er for tidlig, men det bryry jeg meg egentlig ikke om. Syntes det er koselig:) Utstyr som er dyrt vil nok være vogn, bilsete, evt babycall(hvis du vil ha en "moderne" en), seng og stellebord kan være dyrt, det gjelder det og se seg om. IKEA f.eks. Det siste spm dittt kan jeg ikke svare på. Har noen rare bekken plager jeg da, kun vondt i halebeinet:( skal på første fysioterapitime i morgen, så får se hva slags svar jeg får da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå