Gå til innhold

Noen som har omplassert kattene sine? Erfaringer? Angret dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer dette sterkt. Har to fantastiske persere...Er det noen som har erfarninger med dette? Angret dere? Lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha dem lenger da?

Skrevet

Fordi de krever så utrolig mye stell og er veldig klengetet. Sitter og stirrer på meg hvis jeg ikke koser med dem, sånn slukøret. Går liksom ikke an å forklare dem at jeg er sliten, får så dårlig samvittighet. Har en sønn og venter barn nr to, og vi er begge i 100% jobb. Føler jeg ikke klarer å ta meg av dem som de trenger, slik at de er glade og fornøyde som før da de var konge og dronning i huset...

Skrevet

Syntes det er rart at folk bare klarer og omplassere dyra sine fordi de er for kosete og pga tid..Hadde aldri klart det ,hadde vært noe annent om det oppsto allergi.Du burde også vite at persere krever mye stell når du har kjøpt denne rasen sier seg selv egentlig når de har så mye pels.

Skrevet

Har aldri omplassert katter, men har tatt imot omplasseringskatter. Og jeg har kontakt med tidligere eier, sender en sms iblant og forteller hvordan katten har det, og sender ett og annet bilde av katten. Det blir satt stor pris på=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...