Gå til innhold

Andre som enda ikke har sakt det til alle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er 13 uke i morgen:) har enda ikke sakt det til alle at eg er gravid, er berre familiene og noen venner som vet om graviditeten til nå.. Noen andre og som vil vente litt lenger?

Var på tili ul i uke 11, å alt sto bra til, så sjangsen for at det går bra nå er jo stoor:) men vil fortsatt vente til å si det til alle til etter at eg har vert hoss jormora å fått hørt hjertelyden:)

Så slepper og folk å vente så veeldig lenge til magen min begynner å vise.. Skal bestille jormor time på tirsdag tenkte eg:)

Men har jo veldig lust til at alle skal vite det da:)

andre og som venter, eller har noen meninger om dette:P ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke sagt noe på jobben enda, og vi har ikke fortalt familien til samboeren eller vennene hans. for han vil vente litt. han sliter litt enda med å glede seg over graviditeten, da han i utgangspunktet ikke ønsket dette. men hva gjør han ikke for min skyld :) min familie vet, og mine nærmeste venner vet. men han vil selv fortelle det, så da lar jeg han gjøre det når han er klar :)

Skrevet

Hei

Jeg har akkurat kommet meg over til 2 trimester nå og ser heller interessen i å se hvor lenge jeg klarer å skjule graviditeten denne gangen i forhold til første. :D

Forrige gang klarte jeg det til jeg var i uke 20:) Selvfølgelig hadde vi sagt det til nærmeste familie:) Men litt moro å se hvor lenge en klarer å holde det skjult. Og jeg syntes det var greit å vente til jeg hadde vært på ul og sett at ting var som det skulle. :)

Lykke til med avgjørelsen

:)

Skrevet

Jeg er imponert. Forrige gang klarte jeg å vente til nesten 12 uker (bortsett fra til søstra). Denne gangen måtte jeg si det på jobben med en gang, så fra uke 4 omtrent visste alle kollegaene det. Og mannen leste likegodt nyheten jeg sendte ham på sms(du skal bli tobarnsfar) høyt mens alle vennene hans hørte på. (Han visste ikke hva det stod da han begynte..). Jeg klarer ikke holde tett, og det er deilig å ikke unnskylde at jeg takker nei til vin, snus og kaffe.. (Drikker kaffe igjen nå da).

Skrevet

Hehe, jeg er 20+6 og har ikke fortalt det til alle enda... Nærmeste familie vet det, og har visst det siden uke 4-9. Ellers har vi ikke fortalt det til noen. I uke 18 (ca) var det vaarmt ute og jeg gikk med t-skjorte, da var det noen som spurte, og de fikk jo svar. Kommer til å vente med venner og kjente til de spør selv, hehe, syns det er like moro.

Skrevet

Jeg er halvveis idag;) Og alle i begges familie vet det, noen kollegaer og alle vennene vet det. Men ikke sjefen og de jeg jobber mest sammen med.

Ingen fikk vite noe før jeg var i uke 14. Vanskelig å holde seg, men klarte det;)

Syns de som ikke vet det ennå kan finne det ut selv, hehe..

Skrevet

Jeg er i uke 26 og svigersene vet det ikke ennå!!! Samboeren min gruer seg så veldig for vi vet de vil få en negativ reaksjon. Å på toppen av det hele er vi invitert i bursdagsfest til uken der alle fra svigerfamilien kommer. Tror jeg virkelig skal holde meg hjemme. Hvis ikke blir det litt for pinlig for min del.

Skrevet

Hei! Jeg er 14+6 idag og har ikke fortalt det til mange. Prøver å holde meg ovenfor mor og far til ultralyden er overstått. Da trenger de ikke vente lenge før jeg får mage og tiden frem til de blir besteforeldre igjen blir kortere.

Skrevet

Jeg har ikke fortalt barna mine det enda, eller jobben. Skal vente til uke 20 med begge deler.

Skrevet

Jeg er i uke 21, og har ennå ikke fortalt jobben det. Tror jeg skal fortelle på fredag. :-)

Skrevet

Vi fortalte det kun til bestevenninna mi før det hadde gått 12 uker. Ville ta ultralyd i uke 12 og vite at alt stod bra til med babyen før vi fortalte det til noen. På jobb er det bare sjefen min som vet det, men har ikke sagt noe til kolleger ennå. Men begynner å syntes nå, så er vel ikke lenge til de spør- Er 17+4 (var 18+4 i dag morges, men har vært på ultralyd og terminen med endret med en uke.. :( )

Skrevet

Hei! jeg er snart i uke 14 og har bare fortalt det til noen nære venninner. Synes det er litt moro å se hvor lenge vi klarer å holde det hemmelig :-) Så planen er å prøve å holde det hemmelig til rundt uke 20...men det kommer jo an på hvor fort magen vokser :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...