Gå til innhold

Brannkopper og barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår har brannkopper, de sitter på ene overarmen hennes. Legen på legevakta sa vi godt kunne sende henne i bhg så lenge vi smurte henne med en salve (som vi fikk på resept) og bandasjerte. Men det var ikke sikkerrt bhg godtok det.

Hvordan er det i deres bhg? Hun er ikke plaget av disse brannkoppene i det hele tatt, så hun er ikke syk for å si det sånn. Men koppene er jo smittsomme, men om dem er bandasjert er det jo ikke noen som kommer i kontakt med dem ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det er stor forskjell på de forskjellige barnehagene. Her jeg bor får de lov til å være i barnehagen dersom de har plaster over brannkoppene. Ei jeg kjenner som jobber i en annen barnehage sier de ikke lar barn med brannkopper være i barnehagen uansett om de plastert eller ikke:)

Skrevet

Tusen takk for linken, den var kjempebra:-)

Vi får ta me jenta i bhg i morgen og se om de sier noe.. Hun er jo behandlet med salve nå så da burde det kanskje være greit da:-)

(treige sider ja, tror hele nettet hos oss er treigt i dag, detter ut hele tiden hvertfall...)

Skrevet

Så lenge behandling er startet og man har plaster over brennkoppene er det bare å komme! har byttet plaster også jeg, gikk så fint atte, brukte jo bare engangshansker. Helt hysterisk trenger man ikke å være!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...