klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 hvor kjenner dere spark og andre bevegelser best??? Legen sier hun ligger i leie nå. men kjenner kun spark eller hva det er oppe i ribbebeina. Ser noe som "flyter"bortover oppe i magen. hikkingen kjenner eg mest nede.Og oppe er det noe hardt ofte. litt stort. nede er det helt mykt så å si... Noen som kan hjelpe??
Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Har det på akkurat samme måte som deg Hodet er godt festet, hikkingen er ganske langt nede, kjenner hendene ganske langt nede på sidene og til tider sparking litt oppover mot ribbeina. Helt nederst på magen er det også helt mykt for meg:)
**Marge Simpson** Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg satt akkurat og lurte på det samme. Da jeg var hos legen sist sa han at hodet var festet, men jeg klarer ikke å finne ut hvor ryggen hennes er. Nå er det liksom fastere og hardere på høyre side av magen, så jeg antar at det er ryggen/siden jeg kjenner. Men samtidig er det på den siden jeg kjenner spark, og det kan jo ikke stemme! Det er forvirrende dette her, men jeg burde sikkert bare være glad for at jeg kjenner bevelgelse i det hele tatt. Kanskje noen andre kjenner til hvordan man kan finne ut hvilken posisjon babyen ligger i?
Resilience Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Joa - dette har jeg fått forklart: Hodet ligger ned i bekkenet, ryggen ligger langs magen oppover og rompa opp mot (på meg)venstre ribben. Dermed ligger bena og armene ut på høyre side, og der kommer også alle sparkene hos meg. Jeg kjenner også hikken mest nede, sikkert i brystregionen på henne. Hjalp dette noe?
Resilience Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Joa - dette har jeg fått forklart: Hodet ligger ned i bekkenet, ryggen ligger langs magen oppover og rompa opp mot (på meg)venstre ribben. Dermed ligger bena og armene ut på høyre side, og der kommer også alle sparkene hos meg. Jeg kjenner også hikken mest nede, sikkert i brystregionen på henne. Hjalp dette noe?
blockarella Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Samme her, jeg er i tillegg myk nederst - og kjennes ut som om han trykker rompa opp i ribbene på meg til tider. Beina ligger ut til høyre, og jeg kjenner små spark der... :-)
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2008 hmm, når jeg mente leie mente eg seteleie. men når eg ser på hva alle her som har hodet festet er det jo samme steder vi kjenner det. vil det si at hodet er kanskje festet her også??? og at legen tik feil???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå