Gjest Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 LilleM har fått vannkopper.. Mest sannsynlig i barnehagen.. Vi hadde håpet at han skulle få dem i sommerferien, fordi fetteren hans hadde det, men vi klarte ikke "smitte" ham tidsnok. Men nå er det altså vår tur.. Han har noen fine "byller" på armene, i ansiktet og på bena, men ellers er han foreløpig mildt rammet. Regner med at det kommer mer i morgen. - Men han har lite ubehag og klager ikke over kløe. Er ørlitt mer sutrete enn vanlig, men mammas fang og favorittboken fungerer kjempebra, og da er jeg egentlig ganske fornøyd. Noen som ønker "smitte" er det bare å si fra og komme på visitt..., men ellers tenker jeg vi melder avbud fra leketreffet på lørdag.. egentlig hadde vi fått en åpning i et travelt bursdagsprogram for storeM, men vannkopper er smittsomt.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Hei, Ja det er litt av hvert en skal igjennom med de små. Tror nok vi må stå over og bli smittet i denne omgangen, he he. Vi har akkurat hatt nok en rundt med omgangssyke både for mor og barn her de siste fire dagene. Tror vi skal prøve å holde oss litt i form her jeg. Håper dere får noen rolige dager og at han ikke blir for plaget. Kan jo være ok å få den barnesykdommen ut av verden.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Vi vil helst holde oss i form til sydentur, ellers takk hehe. Håper han ikke blir i verre form enn han er, det er vel kanskje kløen som er verst? God bedring ihvertfall! :-)
Solstråle72 Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Tror vi holder oss unna vi også denne gangen. Håper han slipper billig unna og at han blir fort bra igjen. Synd dere ikke får komme på treffet lørdag! God bedring til lill M! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå