¤mamma¤ Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Vurderer veldig å omplassere våre to, og fått en del henvendelser. Lurer bare på om dere har erfaring med å gi fra seg dyrene...? Var det fryktelig trist? Lenge?
kelly Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Ikke pga at det kommer en baby i hus håper jeg? ? Har drevet med omplassering i flere år, og det er bedre at de kommer til en plass der de får komme seg ut/får mer oppmerksomhet/ bedre stell osv, men det er klart man tenker en god del på kattene. Har også omplassert en huskatt pga flytting, og han er utekatt med store bokstaver. Men har kontrakt og krever kvalitetsfor(ikke butikk med andre ord), rett stell og årlig kontroll til veterinær.
AO3 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg har omplassert en hund. Det var vel det verste jeg har gjort i hele mitt liv... Men nødvendig, dessverre, og jeg vet jeg gjorde det riktige for oss begge.
Trollkatt Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Jeg omplasserte mine to katter for litt over seks år siden, og jeg tenker fremdeles på dem... Er sikker på at de fikk det bra, og jeg var veldig nøye på hvem jeg ga dem til. Hadde flere familier på besøk, så jeg er ikke bekymret for dem. Men savner dem fortsatt, selv om det ikke er trist lenger. Så lenge du føler deg sikker på at du gir dem til de rette menneskene, og hvis du får lov til å ringe dem etter noen uker for å høre hvordan det går, så går det nok greit. Jeg ville i hvert fall ikke gitt dem til noen som nekter deg å ta kontakt.
lana<3 Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Jeg omplasserte min katt for 8 år siden og tenker på han nesten hver dag, verste er at jeg finner ikke nr til damen som fikk han og hun som leverte for meg husker ikke hvor det var hen. Det var første og siste gang jeg omplasserte et dyr, aldri mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå