Gå til innhold

Er det noen som har omplassert kattene sine? Erfaringer? Angrer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer veldig å omplassere våre to, og fått en del henvendelser. Lurer bare på om dere har erfaring med å gi fra seg dyrene...?

Var det fryktelig trist? Lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke pga at det kommer en baby i hus håper jeg? ?

Har drevet med omplassering i flere år, og det er bedre at de kommer til en plass der de får komme seg ut/får mer oppmerksomhet/ bedre stell osv, men det er klart man tenker en god del på kattene.

Har også omplassert en huskatt pga flytting, og han er utekatt med store bokstaver. Men har kontrakt og krever kvalitetsfor(ikke butikk med andre ord), rett stell og årlig kontroll til veterinær.

Skrevet

Jeg har omplassert en hund. Det var vel det verste jeg har gjort i hele mitt liv... Men nødvendig, dessverre, og jeg vet jeg gjorde det riktige for oss begge.

Skrevet

Jeg omplasserte mine to katter for litt over seks år siden, og jeg tenker fremdeles på dem... Er sikker på at de fikk det bra, og jeg var veldig nøye på hvem jeg ga dem til. Hadde flere familier på besøk, så jeg er ikke bekymret for dem. Men savner dem fortsatt, selv om det ikke er trist lenger.

Så lenge du føler deg sikker på at du gir dem til de rette menneskene, og hvis du får lov til å ringe dem etter noen uker for å høre hvordan det går, så går det nok greit. Jeg ville i hvert fall ikke gitt dem til noen som nekter deg å ta kontakt.

Skrevet

Jeg omplasserte min katt for 8 år siden og tenker på han nesten hver dag, verste er at jeg finner ikke nr til damen som fikk han og hun som leverte for meg husker ikke hvor det var hen.

Det var første og siste gang jeg omplasserte et dyr, aldri mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...