Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Noen som kan anbefale bra steder i Oslo man kan ta akupunktur for å hjelpe til med å bli gravid? Samtidig lurer jeg på om dere vet hva det koster?
Trollkatt Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Jeg har gått mye til Sagene akupunktur. Vet at hun har hjulpet flere til å bli gravide. (Jeg gikk dit etter at jeg ble gravid, så jeg har ikke direkte erfaring med den type behandling.) Hun tar 500 for første timen, siden hun da gjør en grundig kartlegging. Sist jeg var der kostet det 325 per time. Det er to-tre år siden, så prisen kan ha steget litt. Jeg har gått til henne i begge mine svangerskap, og hun har hjulpet meg med masse forskjellig.
*Lille Persille" Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg har gått til Amalia Hallin Dahl på Frogner Akupunktur, hun er kjempeflink, anbefaler henne gjerne. Husker ikke helt hvor mye det koster men tror det var 250-300 kr timen (men en time kan godt vare lenger enn en klokketime) http://www.frognerklinikken.no/stefogam.html Ellers kan du søke etter akupunktur+oslo i gule sider og da kan du velge bydeler i margen på venstre side og finne en som er i nærheten av deg. Når jeg lette ble jeg anbefalt å gå til en som er medlem av NAFO (Norges Akupunktur Forening eller noe sånt), da dette er et slags kvalitetsstempel. PS. Ble gravid etter første behandling...
mama73 m/tre søte små Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Mille på familieklinikken på Majorstua. Hun er utdannet jordmor og akupunktør. Jeg har gått der i forbindelse med svangerskapsplager, men hun hjelper også par som prøver å bli gravide. Anbefales! familieklinikken.no Første time koster 500-600 kr mener jeg å huske, deretter 350 per gang. Hun har også videreutdanning i ultralyddiagnostikk (har jobbet mange år på Ullevål), og jeg har fått 3 D ultralyd der også til 1000 kr. Veldig bra:-) Hun samarbeider også med en homeopat hvis det kan være av interesse! Tror Mille har mange fornøyde kunder! Lykke til med valget ditt og fremtidig graviditet:-D
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 Kan man gå til akupunktur selv om man ikke sliter med å bli gravid? Vi er i 5.pp nå, så det har ikke gått såå lang tid enda, men vil gjerne ha litt fortgang i sakene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå