SandraSalamander Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Hvor tykk overmadrass har dere? Jeg må kjøpe ny nå, og så er jeg usikker på om jeg skal satse på 7 eller 9 cm. Da jeg kjøpte senga, så kjøpte jeg bare den tynneste overmadrassen, men nå vil vi ha en som er så tykk at vi i det minste kan ha lakenet på den uten å måtte dra den rundt hele ramma.. Hard er senga også nå, fordel med noe litt mykere:)
MrsMayer ♥ Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Det er sjeldent å ha så tykk som 9 cm på en rammemadrass, det finnes faktisk vanlige skummadrasser på den tykkelsen og det er heller ikke tykkelsen som har noe å si for hvor myk sengen blir eller ikke da overmadrasser finnes i mange varianter. Samtidig finnes det laken som er ment til å bare dekke overmadrassen hvis dere har laken til "overs" Jeg har jobbet i en møbelbutikk før så det kan jo hende det finnes tykkere overmadrasser nå, men de pleier å ligge på 5-7 cm. På vår continentalseng så har vi 5 cm og klarer oss fint med det:) Du får spørre der du handler så finner du sikkert noe
SandraSalamander Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Ok:) Takk for svaret! Da er iallefall 7 cm nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå