konvall Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Jeg finner på noe annet. Er vel midt i legging og slikt for de fleste. Snuppa mi sovner alltid ved seks tiden, så jeg er vel litt tidlig ute. Får se om jeg titter innom senere i kveld. Må gjøre klar to større barn her til skolestart i morgen.. Skal bli godt å komme i rutine igjen. Ha en fin kveld alle bammere:)
bente69;) Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Nå er jeg her også, vi har hvert borte i helga, derfor har ikke jeg hvert her siden natt lørdag, etter et litt fuktig lag hos naboen *ler*
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Jeg har vært borte i helga så jeg har hatt en god unnskyldning, men nå er jeg her litt før jeg legger meg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Nå er jeg også her for resten av kvelden hehe:)
solemio Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Nå har jeg funnet fram sekker, matbokser og fotballutstyr til i morgen, ryddet kjøkkenet etter brødbakst, bretta tøy og hengt opp nytt til vask, og gått lang tur med god venninne. NÅ er jeg her.
blond Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 Så flink du har vært! Hva slags brød bakte du, forresten?
solemio Skrevet 17. august 2008 #11 Skrevet 17. august 2008 Ikke sant;) Er ikke så imponerende brødbakst, tok det de hadde av grovbakstmel på nærbutikken i dag. Og blanda med vann, salt, gjær og olje. (Ikke av den letteste typen brødbakst, altså....) Burde kanskje bakt Ingers rugbrød til meg sjøl, men jeg sverger til normalt kosthold selv om jeg skal ned en del kilo.
blond Skrevet 17. august 2008 #12 Skrevet 17. august 2008 Jeg må snart bake selv. Regner med at det går en del brød framover siden vi må beregne til en niste ekstra.
solemio Skrevet 17. august 2008 #13 Skrevet 17. august 2008 Hvem skal ha en niste ekstra? Er det en ny barnehagetass eller?
blond Skrevet 17. august 2008 #14 Skrevet 17. august 2008 De har ikke trengt niste i barnehagen, så når eldste trenger niste på skolen er det nytt for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå