Gå til innhold

Har lyst å gråte!!!!!


Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Soory men jeg er så jævla sliten for tiden, gravid i uke 32 nå..vært alene hjemme i 3uker nå siden mannen er offshore og i tilegg har jeg en ekstremt aktiv jente på snart 2år...kjenner det er rett før jeg ser ufoer og stjerner i kveld:(:( SNUFS!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, skjønner godt at du er sliten. La alt du burde ha gjort ikveld bare ligge, ta et bad om du kan og gå tidlig til sengs! :o)

 

God bedring!

Skrevet

Hei!

Skjønner deg godt, jeg. Synes det var fryktelig slitsomt og gå gravid, spes sist da jeg hadde mini fra før, hun var 18 mnd da hun ble storesøster.

Når kommer mannen din hjem da?

 

Husker vi hadde en sofa på rommet hennes hvor jeg pleide å sitte, for hun lekte mye greiere når jeg var tilstede...Jeg var lite aktiv, bare satt der liksom....

Huff, ikke bare glamor å gå gravid...

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Vel jeg er ikke sliten fordi jeg er gravid, kan ikke klage jeg har INGEN plager og har liten og nett mage...MEN datteren min er ekstremt aktiv hver gang pappaen hennes er borte, akkurat som hun hater at han er borte så er hun ekstra krevende..i dag har hun vært helt hyper...sprang i magen timer..som er orkan!

Han kommer hjem innen 1 uke...men jeg er jo vant meg og være mye alene da...men alikevel, jeg kjenner det godt nå..har jo mye tanker om alt, hvordan fødselen blir osv osv osv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...