Piipii Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Dere som har vært i Hellas, hvor var dere og var dere fornøyde? Vi tenkte å dra dit til neste år i juli, med snuppelure på 4 år og lillemann på 2. Hvilket reisebolag reiste dere med? Vi har aldri vært der før så håper at noen kan fortelle litt:)
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Burde vel kanskje ikke svare så negativt som dette blir...=) Men jeg har vert i Rhodos å synes ikke det var noe særlig! Kjempe dyrt og lite å ta seg til! Måtte reise langt for og finne på noe å ta taxi over alt hvor vi skulle!! Vi brukte så sinnsykt mye penger og vi kjøpte ikke noe annet en mat,is osv..Ikke noe shopping. Har hørt mye bra om Hellas men ville ikke reist til Rhodos igjen,men vi er jo forskjellige så kan jo være at du og din familie hadde kost dere!
neekap Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Heisann, jeg har vært på Rhodos to ganger, Kreta tre ganger og en gang på Lefkas. Dette var før jeg fikk barn vel og merke.. Rhodos synes jeg er en veldig hyggelig øy, spesielt med gamlebyen. Kreta (Platanias) også. Men tror jeg vil anbefale deg Lefkas. Veldig hyggelig, liten og intim havneby. Denne øya er nok en del roligere enn Kreta og Rhodos og det er jo deilig :-) Apollo er gode på Hellas. Lykke til i valget, det er mange øyer og velge blant!!!
☆Pacific sunset☆ Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Hei! Vi har eget hus i Hellas, så vi elsker det landet der Vi har hus på Halkidiki, det er kun Apollo og Lilleput reiser som har charter dit. Hvis du vil fly med rutefly så flyr du til Thessaloniki flyplass, derfra er det omtrent 1 time til Kassandrahalvøya. Vi har hus i Hanioti som er den største "byen" der med masse gode restauranter, shopping og flotte strender. Og alt er veldig barnevennlig. Grekere generelt er jo glas i barn og alle tar hensyn til deg Ellers har vi vært på Rhodos (fornøyd der og), Korfu og Athens Riviera. Du får det nok supert uansett hvor i Hellas du måtte ønske å dra til! Hvis du skal reise i juli så vær oppmerksom på at det kan være litt varmt,men med masse væske og tilgang på skygge og bading er det null problem Air condition er et must der i juli - husk på det Har reist med alle selskapene da jeg har jobbet innen den bransjen, men apollo er størst på Hellas (uten at det trenger å bety at de er best!) Her er link til apollo sin info om Halkidiki (Hanioti): http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Hellas/Halkidiki/ God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå