Tøysetipp Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 - Selv har jeg (og søster som medsvorne) kastet en død mus ned i mammas buksedress. Vi ba henne lukke øynene og telle til ti. (naivt) - Hatt basar til inntekt for oss selv (egentlig Redd barna) - Skreket at pappa har hatt mygg/klegg i panna hver eneste sommer *klask* - Knøtet en hyssing i storetoa til pappa på natten og nappet i den helt til han våknet -Tulleringt til gamle tanter, utgitt oss for å være en radiokanal. De måtte gå til utgangsdøren- hvor det angivelig skulle ligge en frossen kalkun til jul. De ble griseglad! *knis*
prekæs Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Da min bror var 4 og jeg 6 ble vi enige om at jeg skulle løpe hjem å si at broren min var påkjørt. Jeg fortjente den ørefiken jeg fikk da jeg sa jeg tulla:/
Poteto Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 va malte på steiner å solgte på dørene til folk.. da var første gang eg hørte en voksen dame banne. hehe.. plukket blomster å solgte.. ring på spring tok me oss da vi fant ingredienser til kokosboller å laget dei ute i naturen (fikk ikke lov å lage inne den dagen) laget popcorn å ødela panna så vi heiv dne i skogen bak huset (gjore det flere ganger) hadde vannkrig inne med mye dopapir rundt om kring ++++ vi var totalt 6 kids på samme alder der vi bodde, så ble en del rampestreker etterhvert..
Gjest Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Jeg var snill som liten:) , men to av mine eldre søsken var litt verre:) - De malte porten, med masse maling... Mamma ble ikke mye glad da hun kom hjem like etter å åpnet porten -Satt fyr på båssdunken, som sto inntil veggen - Sto på miniski ned loftstrappene:) ( Eller broren min turte ikke, så han sa " du først xxxx) og skubba henne i ryggen) - Klatre på taket til nabobygningen ( heldigvis flatt tak)
polarn & pyrene Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Tok fersk hundebæsj i en papir pose, satte den på trappen til noen, tente på, ringte på døren og løp av gårde. Når folk åpnet var første reaksjon å trampe på posen.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 skrapa Ispor på vinduet til naboen og så syntes jeg det var fryktelig gøy å bytte tv kanal på naboens tv med vår fjernkontroll (fra vår veranda;) Han skjønte ikke en dritt. Ringe på å stikke av Byttet om posten til alle naboene Samlet inn flasker til inntekt for et eller annet, men vi brukte de på iiiis:) bakte muffins med masse salt og ketshup inni og ga de til broren min Fikk broren min til å spise såpe (de såpene som ser ut som måner, sol o.l) Skylte svampen skikkelig en gang og la den på stolen til læreren min, hehe ingen som så at det var meg og vi fikk fri resten av dagen;) Jeg var en ramp!!!!
Simba Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Jeg var ganske snill. Men 2 ting husker jeg fra brødrene mine, blant mye annet. Jeg hadde fått skive og ville opp til broren min høyt oppe i et tre (hytte), jeg fikk ikke komme opp, istedenfor tisset broren min meg i hodet (har vært snill etterpå). Jeg hylte. Han andre prøvte å trekke katten ned i do. Den kom seg heldigvis utav. Enda en ting, var da jeg og en nabogutt fisket, hev han sluken i hodet (uten vilje) slik at kroken gikk igjennom huden. Måtte på legevakten for å klippe den av og tre den av. Det beste med hele historien var han kom dagen derpå og ville ha kroken sin, vi gikk og kjøpte ny.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 plastfolie over doen (under doringen), så tisset renner utover. Desidert best effekt med menn/gutter som står å tisser fest den ene enden av fiskesnøret i vinduskarmen med en tegnestift, den andre enden holder du stramt (mens du gjemmer deg i et buskas) og gni fiskesnøret med isopor. Da bråket det noe sinnsykt i vinduet, og ingen kan se hva/hvem som forårsaker det
Rosie the riveter Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 Hihi! Vi hadde en kjempegretten nabo. Hver høst snek vi oss inn i hagen hans for å gå på epleslang. Men vi tok ikke med oss eplene da. Vi bare tok en bit av hvert eple og lot de henge på treet. Uff, når jeg tenker på det er det slettes ikke rart at han var litt gretten...
Etaner Skrevet 17. august 2008 #11 Skrevet 17. august 2008 Tja har vel noen. -La en død (svær) rotte på trappa til nabodama. - Solgt tegninger til inntekt for "redd barn", men tok pengene selv. -Putta kanainbæsj i en godtepose og ga til nabogutten på ca3 år, så det var sjokolade ( huff får helt vondt inni meg, tenk om noen hadde gjort et med min gutt )-: ) - Brukte hengeren til naboen som vippe, han ble ikke blid og jeg løøp fort hjem den dagen og nektetå åpne døra.. -Så har det vært utallige tulleringinger, på dører og telefoner... Det var det jeg kom på...hadde alltid med meg en "hjelper" da.
Rivjerntilkjeft Skrevet 17. august 2008 #12 Skrevet 17. august 2008 hehe.. jadda, jeg og søskenbarnet mitt var å stjal ei høne av naboen.. dette ble jo da altså oppdaget, og storesøstra til søskenbarnet mitt sykla med høna i en pose og leverte den tilbake samme dag.. jeg derimot måtte pent be om unnskyldning dagen etter, og fikk beskjed om å si pent og tydelig unnskyld hvor jeg presterer å si : UNNSKYLD FOR AT JEG TOK HØNA DI! ropte jeg ut på lokalbutikken.. glemmes jo aaaaldri:P malte også vinterdekkene til onkel rosa, var masse på slang, satte oss som regel på garasje taket til naboen og åt det opp:P han fikk jo ikke tak i oss! hhehe
Mom2Two Skrevet 17. august 2008 #13 Skrevet 17. august 2008 Oh my, do I... -Jeg og en venninne tulleringte til samme bedrift flere ganger i uke over flere år... - Limte salamipølser på vinduet til en nabo som hadde tvangstanker om at huset alltid måtte være rent -På leirskole sto vi opp midt på natten og sydde sammen ermene og buksebeina på klærne til de fleste, inkludert oss selv (for å unngå mistanke rettet mot oss) + at vi knyttet sammen alle sine sko med blåknuter i en stor haug (våre egne knyttet litt lettere og helt ytterst hehe...) -helte en mugge vann over hodet til pappa når middagsluren varte litt lenge -Stjal ispinner i fryseren og kastet papiret i min brors papirkurv -stakk hull på alle melposer og sukkerposer mm. -jeg og nabogutten fylte opp en pastilleske med mark og småkryp og spurte alle om de ville smake -broren min og jeg fylte en gammel lommebok (hadde akkurat kjøpt ny) med salami, q-tips og alt mulig dritt og knyttet en tråd i den og snikkikket bak vinuet i 1. etg i en travel oslogate (her snakker vi om at vi var 20 og 23.... hehe). Utrolig moromst å se hvordan et par ansikt lyste opp... Til slutt var det en mann som tok den så seg rundt og gikk, men så at han sint kastet den fra seg litt lenger borti gaten... lol) Det jeg kom på i farten, men det er myyyyyeeeeee mer hehehe Rampejente, jeg:-)
alenemamma_ Skrevet 17. august 2008 #14 Skrevet 17. august 2008 Pappa hadde nettopp pusset opp badet og lagt nytt gulvbelegg. Jeg hadde fått mej nye "lakksko", som jeg seff måtte teste. Så gjekk inn på badet og striplet opp heeelte badgulvet med svarte striper! mamma så sint på meg og spurte:Har du gjort det med vilje? Jeg:Neeei, jeg gjor det med lakkskone mine! Kastet på håret og gikk. Ring spring Fylte postkassene til naboene med snø, som vart frosset til is dagen ettepå. Låste inne mamma menst hun ammet lillebror. Alltid når vi var ferdige på butikken og hadde komt ut, så sa jeg me min fineste stemme:Bare tok en sann jeg..og do opp en tyggispakke eller noe fra lommen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå