Gjest Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Er det slik at man får el når el-testen først blir negativ etter å ha vært positiv? Og bør man 'hoppe i høyet' etter at testen er blitt negativ igjen?
Mikkemafian Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Er ingen ekspert, men har lest pakninsvedlegget:) Der står det at når testen er positiv, så er det en stigning i LH-hormonet. Dette skjer i forkant av eggløsningen, så det er størst sjanse for å bli gravid hvis en har samleie de neste 24-36 timene eller noe sånt. Poenget er vel at du ikke vet når egget slipper, og at svømmerne kan overleve noen dager inne i deg. Det skal ikke være nødvendig å teste mer når du har fått en positiv test... Ble du klokere? Hvis ikke så er det sikkert mange her som har myyye mer peiling enn meg:)
Gjest Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Takk for svar. Holder det å ha sex den dagen el-testen slår ut, og to dager etter på? Bør man ha sex før el-testen slår ut også? Håper på svar:)
Mikkemafian Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Vi kjørersafe med annenhver dag hele syklusen og hver dag rundt eggløsning, hvis jeg finner den... Jeg har hørt at det er bra å ha noen svømmere liggende på vent til egget slippes, men vet ikke hvor vitenskapelig dette er....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå