Skorpion70 Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Da jeg fødte nr 2 hadde jeg kun "mageknip hvert kvarter" i 1 time, og da vi ringte føden sa de at det ville ta ett par timer enda... Etter 15 min bestemte min mann at vi likevel dro den 20-25 min lange veien til sykehuset. 10 min før vi nådde sykehuset, starta pressriene.... Det var mye pes for å ikke presse da.. Da vi kom til sykehuset, gikk det 9 min så var jenta ute, jeg hadde nesten ikke fått av ytterjakka.... Nå er jeg litt stressa på at fødselen kan skje i bilen..... Skulle gjerne dratt inn med en gang jeg merker noe, men det liker de vel ikke på føden.... Vi prøver å forberede oss på at pappan må være beredt, men vet at han helst ville hatt meg innlagt før sånn at jeg er der når det starter:-) Nå bor vi 10-15 min unna..... Er dessuten redd jeg også denne gang opplever at jeg bare har vondt i magen, slik at vi ikke starter med en gang det skjer noe....
lottepott Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Heisann:) Jeg hadde styrtfødsel sist,som har satt skikkelig skrekk i meg. Denne bebisen er ikke så nøye planlagt hell;) Dette har jeg pratet med JM om,så nå har hun sendt henvisning te sykehuset for styrt fødsel:) Jeg håper virkelig jeg får dette,for da kan jeg slappe litt er av:) Det ble jeg tipset av ei anna som hadde hatt rask fødsel,og var redd for dette:)
Reiki 73 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Ikke spør hva de mener, gjør det du føler er rett for deg. Drit i om de blir sure. Har du hatt en styrtfødsel, er det stor sjangs for at neste fødsel går minst like raskt. Jeg hadde en forholdsvis rask fødsel sist og fikk beskjed om at neste fødsel måtte jeg komme inn straks jeg kjendte antydninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå