☆Pacific sunset☆ Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Sønnen min har blitt så stor at vi kan ha en lek eller to i bursdagen hans. Er det noen som kan noen morsomme leker? Stol-leken er ok men hadde tenkt på noe nytt kanskje??
melkekua™ Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Ta den ring??? eller blir det for jentete? ) Eller tampen brenner?
☆Pacific sunset☆ Skrevet 17. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2008 Hva skal jeg gjøre når det er tampen brenner? Vi pleide å leke tampen brenner når vi skulle lete etter noe da jeg var liten!
Gjest Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Du kan tegne et skattekart og ha skattejakt i hagen eller inne hvis det er dårlig vær.Får kjøpt sånne sjokoladegullpenger på Nille . Flasketuten peker på .
Gjest Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Vi feiret 4 års bursdag igår og hadde besøk av en liten bande gutter og jenter fra bhg. Her lekte vi Bjørnen sover, det var en skikkelig hit, og Bro Bro Brille. Samt at vi lekte gjemsel, siden det var så fint vær var vi nemlig litt ute, og vi hadde det gøy alle sammen:-)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 17. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2008 Kan du forklare hvem som liksom var bjørnen og hva som var "premien"? Eller var det det at de syns det var gøy når bjørnen våknet?
Tokatter_USA Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Stolleken og alle de gamle lekene er nye for de små ;-) Jeg synes det er fint å bruke de samme lekene som vi syntes var gøy da vi var små, for våre barn er vel ikke så mye mer sofistikerte enn vi og generasjonene før oss var. Klassikerne er ennå bra! Bro bro brille husker jeg at jeg syntes var kjempegøy. Og det er vel ikke nødvendig med premie, vel? Lekene er jo morsomme i seg selv.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 17. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2008 Vet du, du har helt rett! Jeg går for de gode gamle som jeg lekte da jeg var liten! Men stol leken må ha premie - det hadde alltid vi - en liten ting som en kjærlighet eller noe Er som du sier - det er nytt for de små! Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå