Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Hei Prøvde på den andre tråden din, men du har kanskje gitt den opp? Vil gjerne høre fra deg! Lurer på om fødsel og sv.sk går bra. Blir jeg sammen med bf igjen? Flytter han til meg? Når? Stiller han opp for barnet sitt? Hvordan har han det nå? jeg 131077 han 300668 termin 150109 Takknemlig for svar!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 svangerskapet kommer til å gå veldig bra tror jeg! får en følelse av at det er en mann ved din side når du føder... tror dette er barnets far.. tror ikke dere bor sammen når barnet fødes, men han er masse hos deg!!! og jeg føler han flytter inn litt etter barnet er født. han har det ikke så veldig bra nå, men det er det ingen som merker på han. men når han er alene har han det ikke godt, veldig usikker på hva han vil med forholdet til deg tror jeg.. INA
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Tusen hjertelig takk! Tror dette stemmer bra, jeg... Han er god til å bære maske og skjule følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå