Gå til innhold

fler som er blitt strippet 2 ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde termin 13,og ble strippet,dagen etter gikk slimproppen,i går ble jeg strippet på nytt og sitter enda å venter.... Noen her som har fått stripping 2 ganger? hvordan gikk det? Trenger jeg å si at jeg håper på positive svar??? Litt lei no....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe spesielt positivt svar egentlig. Jeg ble strippet 3 ganger sist, hadde tre cm åpning i flere uker og slimproppen var gått, men jeg måtte alikevel settes i gang på overtid medat vannet ble tatt.

Men det jeg egentlig vil si er at jeg fikk beksjed om at om strippinga hadde noe effekt skulle det skje noe innen de første 12 timene. Så jeg tror du kan konkludere at strippinga i går ikke har hatt betydelig effekt slik at du ikke trenger å ha forhåpninger pga. det dessverre. Men det er jo sansynlig at fødselen kan starte når som helst alikevel.

Lykke til=)

Skrevet

Jeg ble strippet først hos jordmor og da gikk slimproppen senere samme dag. 6 dager senere ble jeg strippet på sykehuset og veslejenta mi ble født dagen etter.

Håper det skjer noe hos deg også nå.... Masse lykke til:)

Skrevet

Takk for svar,Vi er jo alle forskjellige,og det er jo ikke noen grunn til at jeg er lik den ene eller andre,men jeg syns det er morsomt å høre andres erfaringer!!!!Har også sett at det er mye forskjellige utsagn fra jm til jentene her inne,og som førstegangs er det meget interresant å lese om både erf og jm.sitat!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...