Solitude Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Har gått vekk ifra å prøve skaffe marmor plate under.. Men har jo altfor lite kunnskap om dette her. Hva annet kan man bruke under peisen ? Sett noen annonser med glassplate men fik råd om å ikke la meg friste av det, så noen her som kan anbefale noe ? Steinplate ? Fliser ? Hvor får jeg kjøpt det... Bare en uke igjen til jeg begynner å legge gulv i stua og aner fortsatt ikke hva jeg skal gjøre med peisen. Men den gamle marmor platen skal vekk
☆Monkey Business☆ Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Vi har glassplate, hatt den i snart to år og er kjempefornøyd. Hvorfor ble dere advart mot glass?
Solitude Skrevet 17. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2008 At det kunne samle seg mye dritt under ? Hvor fik dere kjøpt glassplaten og har dere sluppet unna riper ?
☆Monkey Business☆ Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Vi ble anbefalt å legge en tynn stripe gjennomsiktig silikon langs kanten, så samler det seg ingenting under:) Har ikke en eneste stripe heller...kjøpte den på Bygger'n....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå