Gå til innhold

SLUTT Å GLANE PÅ MEG SELV OM JEG ER FEIT!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg vet jeg er feit, men det blir ikke noe bedre av at folk stirrer på meg når jeg er ute å går. Forsøker jo å trimme av meg litt, men snart nekter jeg å gå ut av huset. Slutt å peke på meg og le. Det sårer meg mer enn dere forstår. Jeg er et mennesker jeg også, under alt fettet!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så slank deg da Miss Piggy

Skrevet

Herregud så barnslig anonym 17.59. Hun/han sier jo at h*n forsøker å slanke seg. Du er tydeligvis ikke mye til medmenneske.

Lykke til HI.

Skrevet

Forsøke er ikke bra nok... Man skal ikke le + peke på fete så klart. Det er galt, men de får ikke noe medlidenhet av meg!!!!

Skrevet

Overse dem. Ikke la dem påvirke deg.

Jeg har alt for mye kilo å drasse på. Og jeg har en kjempesvær rumpe. Jeg fikk vite at noen kollegaer på jobb gjorde narr av rumpa mi. Jeg passet på å sette den ekstra ut når jeg gikk forbi dem.

Og de får vel mer å le av, nå når jeg er gravid, og kommer gående med stor mage foran og svær rumpe bak.

Skrevet

Åh, så godt som jeg kjenner denne følelsen! Jeg har vært overvektig store deler av mitt liv, og overvekten gir mange ulike utfordringer, deriblant glaning fra ubetenksomme mennesker. Ikke så lett å finne noe riktig å si, annet enn at jeg vil råde deg til i størst mulig grad drite i hva andre mener. Du er like mye verdt som hvilken som helst av dem! La den feilfrie kaste den første stenen...

Hvis du er sykelig overvektig finnes det hjelp å få. Start hos fastlegen. For meg var operasjon (gastric bypass) løsningen - den ble verktøyet som gjorde meg i stand til å gå ned i vekt, og bli der. Operasjon bør være siste løsning (da den innebærer risiko), men du skal vite at du ikke trenger å takle alle problemene alene. Kontakt lege, og be ham/henne henvise deg videre til spesialisthelsetjenesten.

Ønsker deg masse lykke til! :D

Skrevet

Kjempe typisk overvektige som skal hjelpe og råde hverandre..

Ty til opr!!! Oppmuntring om trening gir vi ikke!!!!

Skrevet

Ja du er vel litt av ett syn 18.12 skulle ønske jeg hadde sett deg,men kanskje ikke jeg hadde ledd meg fordervet skjønner ikke hvordan det går ann å få en slik gedigen ræv.

Man blir hva man spiser

Skrevet

d er ikke bare å trene seg ned i vekt for alle.... mennesker med syklig overvekt har kanskje en årsak til at d ikke kommer seg ned selv, og må få operasjon av helsemessige årsaker...

ikke noe galt i d vel.

utrolig mange barnslige og usaklige svar her... dumt at fjortisene skal herje vilt her inne......

lykke til HI og gi f i dem som glor... bare glo tilbake ;)

Skrevet

Jeg ser at folk er ute og bruker anonym knappen til å skrive sarkastiske, frekke, ukonstruktive og idiotiske innlegg igjen..

HI: Forsøk å overse dem som stirrer og peker (fatter ikke at folk faktisk gjør slikt men..) Fortsett å trimme og å spise sunt, og finn motivasjon i å sette deg små delmål. Det er lettere å holde motivasjonen oppe når man tilnærmer seg målet bit for bit enn når man setter seg et stort hovedmål som ligger langt frem i tid.

Kanskje er det ikke så mange som stirrer som du føler? Dager når jeg føler meg som et takras føler jeg også at folk sender noen blikk, men jeg tror egentlig det har litt mded min egen selvfølelse å gjøre..

Skrevet

Takk til dere med saklige svar. Godt med litt oppmuntring på slike dager. Er på god vei ned i vekt og har tenkt å fortsette slik! =)

HI

Skrevet

Supert HI :)

Gjør du det på egenhånd, eller sammen med andre?

Grete Roede er veldig effektivt fordi man spiser sunn mat, man kan spise seg mett, og man er sammen med andre i samme situasjon på møter noe som gir motivasjon til å holde programmet. Dette er snakk om å legge om livsstilen, ikke en slankekur.

Skrevet

Er ikke meningen og stirre. Men er en person skikkelig feit dekker det jo ganske mye av det område vi klarer og se... Neida.

Menmen, tenker meg at du ikke er så mye bedre hvis det f.eks gikk fordi en dverg, du glaner nok like mye hvis du syntes noe er litt unormalt. Når man er veldig overvektig må man regne med blikk. Det er ingen som klarer og se at du prøver og slanke deg.

Skrevet

Mangen hvalrosser her inne ser jeg,like barn leker best

Skrevet

Anonym 18:46

Kanskje det bare er folk som har evne til å se lengre enn sin egen nese, og som faktisk klarer å sette seg inn i situasjonen til andre selv om man ikke har samme problem selv..

Skrevet

Ja visst du i det hele tatt finner nesa di da nøff nøff

Skrevet

Merkelig nok er det noen her som synes det er greit å stirre på andre, og enda verre le og peke.

Dette handler faktisk ikke om overvekt, kortvoksthet, eller noen annen tilstand som påvirker utseendet slik at det avviker fra "normalen" - det handler om å ha respekt for andre. Hvordan skal noen som er så uten respekt for andre kunne oppdra barn? - Hvilke holdninger er det disse skal overføre til barna sine? - og hva skjer den dagen barnet avviker fra den gitte "normalen", er det da greit for dere at andre glor, peker eller ler?

Det er garantert ikke morsomt mer den dagen det er ditt eget barn som kommer gråtende hjem fordi klengenavnet er blitt "Miss Piggy", eller når helsepersonell eller andre nekter å ta ham/henne alvorlig, og bare avfeier problemstillingen med "det er bare å trene mer og spise mindre".

Du skal ikke tåle så indelig vel den urett som ikke rammer deg selv!

Skrevet

19.16

Så forer ikke jeg mine barn med grisefor heller,ikke rart deres barn

blir mobbet da,du har tross alt ansvaret for kostholdet til barnet ditt

fete foreldre har fete barn alt for dårlig kosthold og altfor passive

Skrevet

Anonym 19:22

Enkle svar på kompliserte spørsmål tyder på manglende kunnskap..

Skrevet

å klapp igjen bedrevitende gamle feite røys,det er omsorgssvikt å fore barna sine feite har du noen gang hørt om forebygging

Skrevet

Der tok du meg på kornet.. også jeg som trodde jeg kunne gjemme min virkelige identitet bak et nick.

Skrevet

Det du sier er mao at alle tykke spiser drittmat og sitter på baken hele dagen. Jeg unner deg å få kjenne på kroppen hvordan det er når barnet ditt plutselig faller utenfor, på den ene måten eller den andre. Dette handler ikke bare om mobbing av tykke, men om å ha såpass respekt for andre mennesker at man ikke glor, peker, ler, eller lærer barna sine at det er greit å se ned på andre som ikke er A4.

Skrevet

Ja regnet med at du sprakk til slutt nå har jo du kommet langt så nå kan du begynne å gjøre noe med problemet ditt.

Skrevet

Er du tykk i hodet også eller ditt menstroll,dårlig dag idag tjukka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...