mrss83 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg har ringslynge. liker den kjempe godt. og sønnen min trives i godt i den! og best av alt; enkel å bruke. bare å bære! ikke så dyr heller, 599kr betalte jeg for min på barnia i odda!
HØYgravid+mammaen til Oliver!! Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 jeg har aldri prøvd noen sjal, men har tenkt å bestille et elastisk bæresjal fra sleepywrap.com. Jeg regnet ut at det vil koste ca 200kr (valutta kalkulator på finn.no) , og det var inkl. frakt fra usa. fikk nettsiden fra en bruker her som var veldig fornøyd med produktet hun fikk!
Mrs. Bouquet Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Jeg prøvde ringslynge fra www.babyslynga.no sist, men fikk det ikke til komfortabelt for hverken meg eller babyen, selv om det fulgte med instruksjonsvideo. Har også prøvd mei tai uten hell. Så jeg vurderer nå om jeg skal gå i fella enda en gang og prøve et elastisk sjal, men mulig jeg safer og kjøper cybex bæresele der babyen kan ligge flatt i starten.
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Jeg har veldig lyst å prøve elastisk sjal.. Men er veldig usikker om jeg skal kjøpe...
Lotta med novembergutt Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Etter å ha googlet masse + "hengt" litt inne på tettinntill.no, så har jeg funnet ut at det blir elastisk sjal på oss - nærmere bestemt Moby Wrap. Er visst supert til førstegangsbærere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå