Gjest Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 når jeg legger hånden rett over skambenet der med hårfestet,så kjenner jeg d beveger seg,sånne rolige bevegelser.. hva i all verden kan dette være? jeg fikk jo beskjed på tir at babyen ligger i setet..men kan d virkelig være rompa på den lille som beveger seg heeelt nedi der?d virker så rart.. så godt at jeg skal på ny ul i morgen å finne d ut.. noen som kjenner seg igjen?
Gjest Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 d har jeg og tenkt..men d er så stort..å jeg kjenner og at noe kiler meg i lysken..så har kanskje tenkt at d kan være beina..for er d et bein så hadde d kanskje bevegs seg litt fortere..dette er bare langsomme bevegelser,som en liten bølge.. hm
Lillepusen-78 Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Har det akkurat sånn jeg også, er 37+2. Regner med det er hodet, ettersom lillegutt ligger med hodet ned, og godt nede i bekkenet. Ikke festet. Noen ganger kjenner jeg dette godt der nede, andre ganger ikke. Det er jo mye som tyder på at din har snudd seg igjen, da!!!!! :-) Kjenner også litt små bevegelser på sidene nederst i magen, og regner med det er hendenen/armene....
Gjest Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 oj ojoj..tenk d da..:)nei jeg tør ikke håpe..men jeg vet jo hva jeg kjenner der nede å rart er d hvis d er rompa som beveger seg sånn.. skal komme med en oppdatering i morgen etter jeg har vært på ul:) men jeg har og tenkt på at hvis d er beina hans som kiler meg i lysken,så burde ikke de sparkene vært kraftigere?hm.. jaija..d blir bare spekulasjoner dette her:)
Lillepusen-78 Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Jeg tror ikke det ville vært kiling hvis det var beina du hadde nederst i magen..... Nå som bebis er så stor ville du nok merket kraftigere fraspark ..... Og det du beskriver er akkurat slik jeg har det, og kan ikke fatte at rumpa skulle lage slike bevegelser. Tipper din ligger med hodet ned :-) Skriv i morgen etter UL da!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Høres jo lovende ut da Jeg kjenner ofte lett kiling/kribling der nede, noe jeg regner med er hendene. Rompa er iallefall høyt her oppe og de sparkene som kommer fra beina er ikke til å ta feil av. Blir spennende å se på UL i morgen da!
Oliver`s Mamma Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Har det slik jeg også, og dette er garantert hendene, da min har festet hode ...det kan ofte bli litt bobbler der nede også (kjennes slik ut vertfall) Lykke masse til på ultralyd imorgen:)
Gjest Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 takk takk..jeg skal snrt kjøre nå..først modningsakkp,så på ul..jeg finner ikke ut hvordan han ligger..ikke kul hehe..så jeg er gla jeg skal på ul..bare for å se.. å om han sitter ennå ,ja så er jeg hvertfall mer forberedt på setefødsel nå enn d jeg var i helgen.. så kjekt at dere svarer ..jeg liker å lese mangen svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå