Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Personlig synes jeg Marielle er finest,litt artig å høre hva andre mener. Jeg er ikke gravid,skal heller ikke ha flere barn så det er ikke derfor jeg spør.Vet mange hater sånne spørsmål=)
Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Mariel. Marielle blir for mye synes jeg, Mariell minner bare om makrell. Foretrekker også Isabel fremfor Isabell og Isabelle. Synes det nesten er tullete å skrive Mariel/Isabel som Marielle og Isabelle. Man sier jo ikke ISA-BELLE.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Nydelig navn,altså Marielle. (Jeg heter det jo selv,he he)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Jo,Makrell er jo et flott alternativ for de som ønsker det. Går Makrell for ett guttenavn eller jentenavn da? Hilsen Hi
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Vesla heter Mariel. Syns Marielle ble too much,da vi er norske og ikke uttaler det på den franske måten.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Vi valgte Mariell fordi med e såg så veldig fransk ut, Uten e er navnet tysk... Mariel ser for meg ut ril å få en annen uttalelse...?
Frøken Løken Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 Har det noko å seie om navnet ser fransk eller tysk ut??? Dersom du ikkje er fransk eller tysk? Uansett nasjonalitet ville eg ikkje valgt verken Marielle eller Mariell
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #11 Skrevet 17. august 2008 Mariell!! Kjempefint navn forressten!! Men du må ha 2 l-er syns jeg. Mariel, det blir liksom Marie-l........ Altså med trykk på i-en....
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #12 Skrevet 17. august 2008 Mariella er finest, det heter søskenbarnet mitt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå