tesseliten Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Om natta når jeg har liggi på den ene siden en god stund og skal snu meg gjør det så utrolig vondt, er som at alle innvollene liksom har flytta seg for å ligge sånn også skal jeg snu meg helt og da bare vælver alt tilbake, i natt fikk jeg krampe lignende smerte magen og rompa faktisk:/ gikk over fort men veldig vondt da. flere som har det sånn om natta??
Lillepusen-78 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Sliter om natten jeg også. Vondt å snu seg, veldig stram mage/mye kynnere, vondt i bekkenet/rompa... Termin 07.09, jeg.... Begynner å bli trangt inni der antar jeg ;-)
irdilenji-jente-og-gutt Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Høres ikke ut som om det er akkurat det samme, men jeg har også vondt når jeg snur meg om natta. Etter noen timer på en side begynner det å verke i bekkenet og jeg må snu meg. Da stikker det ganske bra i bekkenet når jeg vælver meg rundt. Det er jo et lite prosjekt i seg selv ;o) Hehe noen ganger sovner jeg midtveis (på ryggen), og da våkner jeg etter en stund av kynnere. Har ikke så vondt i magen, men det er jo ganske ubehagelig når det kjennes ut som om man har en stor kanonkule i magen. Prøver å bygge opp med dyne eller pute så ikke magen blir dratt nedover liksom.
kriztie Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Har det slik jeg også.. Skulle tru det var et fjell jeg måtte rulle over for å komme på andre siden. Som om jeg har vært et par timer på tivoli! Regner med at det er babyen som er blitt så stor at han skal også ligge godt, så kjenner man kanskje veldig godt når han legger seg til rette... Det er da min teori;o)
Reiki 73 Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Jeg har og vondt om natta, forferdelig å snu seg. Jeg ligger på siden med en stor pute mellom bena og dyna litt under magen. Tar meg en gåtur i stua på natta hvis det blir for ille. Er jo en hel jobb å snu seg mellom dyne og puter :-) Jeg stønner og grynter når det er som verst haha, rart mannen min ikke våkner. Syns det er vondt å sette seg opp i sengen om morgenen og, tar liksom litt tid før den lille legger seg på plass.
nekita Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Off det er slitsomt rett og slett! Jeg ligger først på den ene siden....helt til rumpa er så nummen at jeg nesten får krampe. Så kaver jeg meg rundt på andre siden og ligger slik til jeg blir nummen på den siden også. Så prøver jeg litt på ryggen men får som regel ikke sove og må opp for å bevege meg litt. Slik har jeg holdt på i 2-3 uker nå..... har termin 2 september og håper inderlig at noe snart skjer=) Håper for all del ikke at d blir på overtid. Så ser jeg innmari frem til å ligge på magen faktisk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå