Mårud Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Tok test siden mensen er forsinket,og den var positiv! Er alene med 2 barn fra før,og kan bare ikke få en til.Har hverken plass,bil eller økonomi eller tid.Faen at jeg skal bli så lett gravid Må jeg virkelig ta abort for 4 gang nå?! Eller kan jeg klare dette?
monca*84*j12 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 hmmm jeg kjenner jeg blir litt irritert når jeg leser dette innlegget.... Du skal se det som en velsignelse og lett bli gravid.... Det høres jo ut som du enten ikke bruker noe form for prevansjon, kanskje du skal vurdere og gjøre det? Beklager at jeg er kvass, men erlig talt, legge inn et sånt innlegg her når så mange sliter med og bli gravid.... abort 4 ganger? sorry, men det er 4 ganger for mye... ta pilla!!!!!! (Om jeg er fullstendig på jordet her beklager jeg det, men da bør du kanskje skrive noe om det i innlegget ditt....)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 eg er enig me deg ¨monca¨ 4 ganger abort, 2 barn å ein på vei å så går man inn her å klager på denne siden? de er måte på.....! folk prøver i flere år uten noe skjer! snart gått 2år å eg har ikke ein SA elle MA elle et eneste barn! vett ikke om eg kan bli gravid en gang..... så endten adopter barne vekk da vel å ta å sterileser deg ettepå elle pille som ¨monca¨ sier elle du få finne på en smart løsning for me vil ikke si gratulerer til noen som syter for di har fått den gaven men bruke de uten å tenke!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Dette må vel være tulleinnlegg?? Har vanskelig for at dersom man virkelig er i en sånn situasjon går inn på BLI Gravid debatten for å skrive om det... Sikkert for å skape furore
MrsMayer ♥ Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Blir litt dumt å legge dette inn på bligravid der det er så mange som har prøvd veldig lenge for å bli gravid. Beklager, men det er ihvertfall ikke synd på deg. Hvorfor har du ikke brukt prevansjon?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Unnskyld meg. Men du burde kansje tenke på at dette er en side for de som prøver å bli gravide. Tenk også litt på oss som virkelig strever med det og ikke kan bli gravide kansje?! Det at du har tatt abort 3 ganger er jo helt sykt. Kansje du burde gå på noen prevansjonsgreier eller gjøre så du ikke kan bli gravid lenger. Håper virkelig dette er ett tulle innlegg. For det passer seg ikke å skrive sånt her.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Enig monca! Kjenner det koker ganske hett i toppen her nå!!! Verden er så urettferdig!! Og hvorfor i alle dager skal du legge inn et slikt innlegg her på "Bli Gravid" hvor det er en haug av håpefulle jenter/damer som bruker tid, penger, tårer og massevis av håp på å bli gravide fordi alt de ønsker seg i verden er et lite barn!?!
Kazaya er fødeklar Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 Oi oi oi! Hadde du virkelig trodd at du skulle få medfølelse her inne som alle ØNSKER å bli gravid? eller er du bare ute etter å få litt arge reaksjoner? Vel det greide du, gratulerer.
TusseMor07&09&14 Skrevet 17. august 2008 #11 Skrevet 17. august 2008 Dette er nok et tulleinnlegg ja!
*Babyønske* Skrevet 17. august 2008 #12 Skrevet 17. august 2008 SKREKK OG GRU!!!!! 4GANG??? Livet er jammen urettferdig ( Var vel ikke akkurat rette siden å skrive det der inn frøken dings!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. august 2008 #13 Skrevet 17. august 2008 Hvis dette er et tulleinnlegg er det en utrolig dårlig spøk og personen som har skrevet det kan ikke være helt god...
TusseMor07&09&14 Skrevet 17. august 2008 #15 Skrevet 17. august 2008 nei, det er jo en ting... men det er dessverre ikke bare vettuge personer på disse sidene. Er helt enig med deg pfeew... enten så er det en forferdelig dårlig spøk, eller så er det en person som ikke akkurat har det lysest i toppetasjen!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. august 2008 #16 Skrevet 17. august 2008 Personen stod ikke akkurat først i køen da iq og eq ble delt ut...
TusseMor07&09&14 Skrevet 17. august 2008 #17 Skrevet 17. august 2008 Niks... det er derfor jeg velger å tro at det er et tulleinnlegg. Det burde ikke være mulig å være så tanketom!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 17. august 2008 #18 Skrevet 17. august 2008 Må være tulleinnlegg, eller lagt inn i feil forum. Kan vanskelig forestille meg at en person vil forvente å få hyggelig feedback på et sånt innlegg her. 3 tidligere aborter er i alle tilfeller alt for mye. Det skal ikke være en form for prevensjon. Hvis dette ikke er et tulleinnlagg bør du snarest begynne med prevensjon etter du enten har fått barn eller tatt abort, og snart begynne å ta ansvar for dine egne handlinger. Det er ikke noe problem at man blir lett gravid. Det er en naturlig konsekvens av å ha sex for mange. Så slutt å klag og bli voksen! (Må bare være ærlig her, krass eller ikke..)
Christiin Skrevet 17. august 2008 #19 Skrevet 17. august 2008 Ehhh, hva f*** håper du på ved å legge inn et sånt innlegg her, på BLI GRAVID? Det er som de fleste her sier at her er det NULL sympati å få.. Syns du burde sett litt bedre i forum oversikten, og gått inn på "beholde barnet?" eller noe.. Her er det mange som sliter/har slitt blod, svette og tårer for å få barn, så slenger du ut at dette blir evt 4 aborten? Så kvalmt.. Beklager (eller...?) om dette ble litt for direkte.. men.. du kunne sett litt på inlegga her og tenkt deg litt mer om før du posta, ærlig talt..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. august 2008 #20 Skrevet 17. august 2008 Jeg er 100% sikker på at dette er tulleinnlegg. Men jeg har ikke annet å si enn at du må være en fæl person som kommer med ett slikt innlegg. Har man funnet frem til denne sien så har man nok også fått med seg at her er det mange som sliter. Men sliter eller ei, det er sykt å skrive noe slikt uansett. Om dette skulle være en sann historie så synst jeg ikke synd på dg en plass. Slutt å ha sex om du ikke kan ha flere barn da vel, er man voksen så får man jammen meg ta konsekvensene. Du skulle berre visst hvor velsignet du/mange andre er med flere barn.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 17. august 2008 #21 Skrevet 17. august 2008 Huffameg, så synd det er på deg da som blir så lett gravid!!!!!!!!!!!!! Skjønner du ikke at det kan være fryktelig sårende å lese sånt for de som ønsker seg barn over alt i verden, og som bruker lang tid på å få det til??? Fy fader, du får ikke mye sympati fra meg iallefall...
*mitt største ønske* Skrevet 17. august 2008 #22 Skrevet 17. august 2008 SERIØST...... du skulle kanskje tenkt på å bruke prevansjon før du hadde sex da el,hvis du blir så lett gravid? Her inne får du iallefall ingen SYMPATI....er sårende for mennesker som prøver alt dem kan,å lese sånt som du skriver...
Mårud Skrevet 17. august 2008 Forfatter #23 Skrevet 17. august 2008 Tåler dere ikke at folk blir gravide?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. august 2008 #24 Skrevet 17. august 2008 Tåler ikke du at vi synes dette innlegget er allt annet enn normalt?
monca*84*j12 Skrevet 17. august 2008 #25 Skrevet 17. august 2008 Jeg syntes det er veldig hyggelig at folk blit gravide jeg, men ærlig talt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå