Gå til innhold

kjønnsykdom ?!? noen som gidder ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er alenemor til 2 nå.var sammen med barnefaren i 6år,og var kun han jeg hadde sex med. før jeg fødte nr 2 ble det slutt og han fant seg ny. nå etter 8 mnd har han funnet ut av han har en kjønnsykdom,som han mulig har hatt i 7-8 mnd.han mener på at dama hans tok en test rett før dem ble sammen-og hun hadde ikke noe sykdom.så da lurer han på om det kommer ifra meg.. men mens vi var sammen,så var det KUN han jeg hadde sex med.. går det da an at han har fått det av meg ?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette høres kjipt ut.. Hva slags kjønnsykdom? Regner m at det er Chlamydia siden det er mest vanlig.

I teorien kan man ha dette lenge uten å ha symptomer, men siden du kun hadde sex med han ila 6 år og har født 2 barn (ofte tas Chlamydiatest som ledd i 1. GU under graviditet hvis det ikke er argumenter for at det ikke er nødvendig) uten problemer, er dette nærmest utenkelig. Synes det høres ut som om han er synderen her hvis det ikke er den nye dama.. ikke ta på deg skylden ihvertfall, men ta en test for sikkerhets skyld. Du må også være obs på at han kan ha smittet deg hvis han har pådratt seg dette ved en tidligere anledning..

Skrevet

en ting til... ;)

når man tar celleprøve-ser de da om det er noe sykdom ?

Skrevet

Vanskelig å si "alenemortil2".. Ihvertfall når jeg ikke vet hvilken sykdom det er snakk om..

Når det gjelder celleprøve tror jeg ikke de kan se om man har sykdom, hvis man ikke har tatt en egen prøve for å sjekke det.. For da ser de KUN etter celleforandringer og de dyrkes nok på en annen måte om man tar sopprøver eller klamydiaprøver..

Skrevet

det er en prøve for celleprøver. en egen prøve for klamydia..

dessuten bør vel han vite hvilken sykdom det er snakk om. du skal jo også ha behandling.

sopprøver er også egne prøver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...