Gå til innhold

Mindre bevegelse.


Snart_mamma_85

Anbefalte innlegg

Nå har jeg termin om 6 dager. Går rundt å venter på at det skal skje noe hver dag nå. Det eneste er at jeg føler guttebebisen min har beveget seg litt mindre de siste 2 dagene. Merker jo at han er der og jormor sa at alt var i orden på torsdag, likevel blir man jo litt bekymret. Har andre lagt merke til mindre bevegelse de siste dagene? Kanskje bare det er maks trangt for han nå. Burde kanskje ha ringt sykehuset, men venter til imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har hele svangerskapet hatt en veldig aktiv unge,men de siste 2 dagene har h*n faktisk vært veldig rolig. jeg tar d bare som et tegn på at h*n begynner å gjøre seg klar. jeg kjenner litt liv hverdag å noen av sparkene er sterke, så jeg roer meg med tanken på at babyen har krefter i seg . den begynner vel for fult å lage døgnrutiner også kanskje? min har ikke hatt sånn veldig rutine i sparkene sine før . (ikke sånn at jeg har lagt merke til d) så lenge d er litt spark hver dag så trur jeg ikke du skal bekymre deg,men er du usikker så ring føden for å roe deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett :) Er jo bevegelse bare ikke full fest der inne. Har begynt å sove litt bedre om natten i det siste, så kanskje det spiller inn på han også. Du får ha masse lykke til med fødtsel. Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...