Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går startet et års rush med 40-årsdager og det var morsomt og fint :-) Med den eneste kvelden på lenge med fint vær kunne vi være ute og de kunne de tenne de fine lyktene de hadde hengt opp i hagen og det var ikke kaldt i teltet de hadde på terrassen :-D Vi fikk nydelig mat og noen av de andre gjestene haddde skrevet kjempefin sang til bursdagsbarna (et par). Med en sånn sommerlig fest med sommerlig pynt skulle jeg ønske jeg hadde sommerbursdag, men det har jeg ikke. Jeg rekker vel et par-tre fester til før det er min tur, så jeg får vel noen idéer til ;-) Beklageligvis syntes minstesnupp det var morgen kl 04.30 i går, det passet bra med alle fem på et hotellrom... Jeg sov derfor ikke etter det for å holde henne i ro. Da hun så ikke ville sove på fest heller, men være med, så sluttet festen tidlig for oss. Jeg skal ikke feire meg selv før hun er stor nok til å sove borte ;-)

Tenkte på deg Plutseliten (hvis du er innom og leser) og håper kvelden din også var vellykket. Det er morsomt å samle venner og familie og bli feiret ut i de små timer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært på 40-årsfest i helgen, eller rettere sagt 4x40 års fest. Veldig hyggelig, hadde det ikke vært at jeg gruet meg sånn i forkant, da jeg hater utkledningsparty, og hadde kjempeproblemer med å finne noe å ha på. Jeg endte med å kjøpe en kjole på Indiska som så litt sånn vintage ut, og mannen min fant en skjorte på H&M som var litt 70-talls aktig mønster. Dvs. da vi dro av gårde, så så mannen min faktisk veldig så moderne ut (kanskje ikke så rart), så kanskje det blir favorittskjorta etterhvert... :-)

Sommerbursdager er fint, for da kan man jo ofte være ute. Men, det er ikke så værst å ha bursdag/selskap på vinteren heller. Det er så koselig å tenne opp fakler på utsiden av huset, og komme inn til et varmt hus med fyr i peisen og masse levende lys.

Vi skal bort igjen denne helgen, og det blir første gang lille M sover borte uten oss. Vi har tidligere bare hatt barnevakt her hjemme, og kommet tilbake på natten. Håper det går greit, for han har ikke sovet så bra de siste nettene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...