step Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Er 4 dager på overtid og hadde sex igår. Ca 3 timer etter inatt gikk vannet... Endelig nå skal det skje tenkte jeg. En time etter begynte jeg med rier som var litt vonde men som ikke varte lenge, kom ca hvert tiende minutt. Dro for sjekk på sykehuset kl 10. Da stoppet riene opp og det var lite aktivitet i magen. Skulle komme tilbake til sjekk to timer senere. Litt bedre med liv i magen da. Ble sent hjem for å vente på rier... De sjekket ikke modning eller åpning på sykehuset..er det vanlig?? Hvis det ikke skjer noe i løpet av natten, skal jeg komme tilbake imorgen for igangsettelse kl 8. Noen andre med erfaring her?? Veldig spent nå. Er det vondere å bli satt igang? Fødte normalt sist og syntes det var jævli...håper ikke det blir værre nå!!
☆Mathilde Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Jeg skulle møte opp til igangsettelse, men riene begynte heldigvis av seg selv noen timer før innleggelsen på sykehuset. Det jeg vet er at det å bli satt på drypp er jævli mye vondere og mer intenst enn når riene kommer av seg selv naturlig. Jeg måtte ha drypp mot slutten fordi riene dabbet av, og det var så vondt. fikk ingen pauser mellom riene osv. Men det blir jo anderledes når man setter i gang allikevel, så jeg vet ærlig talt ikke.
Cat74 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg ble satt igang med drypp etter at vannet gikk. De sier at riene er sterkere og kommer oftere naar man blir satt igang, saa det beste er nok at kroppen setter igang av seg selv. Jeg har ikke noe aa sammenligne med, men det ble saapass vondt at jeg fikk epidural. Lykke til, du er heldig som faar moete babyen din snart. Jeg er 2 dager paa overtid, men her skjer det lite....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå