Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en uke uten nett, ser jeg at det har vært varmt her inne den siste uka. Dritgreis innlegg på 35+ (?) finner jeg ikke, men jeg skjønner at det satte sinnene i kok. Jeg har som sagt ikke lest innlegget og tar deres ord og hennes unnskyldninger for deler av det til etterretning og skjønner at det var klare ord for pengene. Jeg synes det er vanskelig å forstå at noen tror at et ooops var nok til å få Plutseliten til å trekke seg herfra, jeg kjenner henne som en tøff dame. Jeg synes også det er vanskelig å forstå at noen nå konkluderer med at Dritgrei er en dame som ikke har annet å gjøre enn å forvrege sannheten og overvåke et forum der hun og noen av oss andre ikke er velkomne. Kanskje er hun ikke Dritgrei hele tiden, men stort sett er hun temmelig grei...

For min egen del har jeg igjen fått bekreftet at det er bedre å si åpent hva man mener enn å si det på PM. Med personlige meldinger skjer det masse som unndras offentlighet og som kan benektes eller pyntes på etterpå. Jeg har også lært på nytt at mellommenneskelige relasjoner oppleves forskjellig fra alle involverte aktører, både aktører og observatører. Jeg har lært at det man sies virtuelt kan oppleves på en totalt annen måte enn det som var intendert. Jeg har lært at det er vanskelig å skjønne at den på den andre siden er et menneske som meg med gode og dårlige sider.

Og så har jeg lært at dette er et forum med mange flotte damer som stiller opp for hverandre og som viser at de er glade i hverandre. Jeg håperdet er den "sannheten" som kommer til å være tydeligst i tiden fremover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Maud.

Kjekt å se deg igjen. Varmt har det vært, men jeg tror at det roer seg nå. Håper at det blir greit å være her og at Plutseliten og Dritgrei har lyst til å være her igjen.

Klem

Skrevet

Jeg har lært at jeg ikke skjønner noenting!

Men håper at det går seg til, for dette blir dumt syns jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...