storebror og junibaby=) Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 ikke for at det gjelder liv,men alikevel.... guttungen ble bitt av flått for 4 uker siden.Nå har han hatt feber i helga.vistnok et av symptomene på smitte.Er vel liten sjanse for at det er det,og bare tilfeldig med feber nå,men må jo være litt på vakt her da...
Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Det du må følge med er om det er en rød ring rundt bittet.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Hvordan er huden rundt bittet? Er det er rød ring rundt? Et rødt felt? Da kan det være det. Hvis ikke tviler jeg sterkt på det. Mannen min fikk borreliasmitte i fjor. Da hadde han et rødt, rundt felt rundt bittet. Veldig tydelig.
storebror og junibaby=) Skrevet 17. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2008 nei,han er ikke rød der,så er nok ikke det.Men i følge legevakta der vi var etter bittet så trengte de ikke få det heller(selv om en somregel gjorde det)men snakka med dem nå da.så skal bare se ann mest sannsynlig var det ingen sammenheng(noe jeg og tror,men var jo et av symptomene vi skulle følge med så) greit å ringe en gang for mye enn en for lite=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå