Lille*Frue* Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Det er spennende det ;D Endelig siste del av dette svangerskapet.. Ett steg nærmere mål ^^ hihi.. Så moro.. Så nå er det 3. og siste trimester
*tornerose* Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Grattis :-) Er så kjekt når det kommer inn nye til 3. trimester da jeg føler at jeg er den eneste som ikke er fødeklar her inne :-D Er i uke 31 nå så tiden fyker :-)
Snupp@ med 3 barn Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Grattis med den nye milepælen. Velkommen inn hit. Jeg er 33+2 så har et stykke igjen jeg og.
Lille*Frue* Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 Tiden går fort, så dette blir nok bra ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå