Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 nå tror jeg at jeg har prøvd alt...har til og med slutta å amme...men forsvinner d?? nei... what to do??
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 har vært hos legen da..... fikk noe, men d hjelper ikke.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Da bør du kanskje dra til lege igjen? Jeg vet at sopp på tunge fjernes ved hjelp av farris på babytannbørste..? Kanskje det er noe som kan prøves? Aner ikke så mye om sopp, men du virker så desperat at du er villig til å prøve litt
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Min datter hadde sopp i munnen da hun var liten og jeg smurte munnen hennes og brystvorta mi med farris flere ganger om dagen
enda en Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Det første du kan prøve er mycostatin (tror det var det den het), mikstur til barnet og salve til deg.(reseptbelagt) Smør masse ganger om dagen. Hvis det ikke hjelper, så be legen om å få den pilla som tar sopp. Difflucan, eller hva den nå heter. Husk å koke narresmokker, flasker og flaskesmokker i minimum 20 minutter. Bruk engangsammeinnlegg, og vask BH'ene på 60 grader. Husk at sopp smitter, derfor all kokinga. Og av samme grunn er det viktig at både du og barnet får behandling samtidig. Lykke til! =)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 tusen takk for svar. har vart i flere mnd, så må nok be om den pilla... men skal prøve med litt farris å sånn først.. tusen takk for gode råd da damer !
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 BEGGE MÅ behandles! Og mycostatin mikstur til barnet og mycostatin krem til deg er det absolutt beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå