Gå til innhold

Jeg blir så sinna!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg forbanna. Det kom inn en katt her, en ukjent katt, og samboeren slo den med en kost for og få den vekk!!!!

Fy faen for en dritt!!! Nå har jeg vært ute og lett etter katten for og se om den er ok, Og det er ikke let tmed en 1åring på armen.

Jeg fant den, og den var ok, heldigvis. Men drittsekken føler ikke skyld engang. Har lyst og slå han med en kost!!! Åh.. Jeg er så forbanna at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Får han ikke til og skjønne at det var galt engang.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slå samboeren din med en kost da, så skjønner han kansje at det ikke er så behagelig. Huff, blir så sint på folk som ikke har respekt for stakkars små dyr..

Skrevet

Kjære folk. Hvis det gjør at du blir forbannet, hvordan kommer du til å reagere på andre større ting i livet??

Ikke at det er rett å slå en katt, men hva om katten hadde bitt barnet deres?

Kattebitt er noen av de skumleste bittene som finnes.

Skrevet

Vel, når samboeren min slår en katt, dyreplageri, og ikke bryr seg engang, ja, da blir ejg sinna.

Og det går fint an og ta katten ut, uten og skade den!!!! Og denne katten er bare kosete, hilst på den og eier mange ganger.

hi

Skrevet

Nei det er det ikke det er menneskebitt som er skummelt og farlig, mye verre enn kattebitt.

Dessuten er det ikke rett å si hva om katten hadde gjor det eller det. For det gjorde den ikke, men mannen slo ett forsvarsløst dyr og det er fakta ikke hvis/om

Skrevet

Hvis dere to holder sammen resten av livet må jeg si at jeg blir relativt sjokkert. Krangling om bagateller tegner sjelden godt.

Skrevet

Er dyreplageri en bagatell?

Ikke HI

Skrevet

Nei, men å daske til en katt med en kost kan vel neppe kalles dyreplageri.

Skrevet

Jeg er selv dritt lei av det jævla kattereket hater katter som pesten hadde selv kostet det faenskapet vekk visst den kom inn i mitt hus

og for ikke snakke om det motbydlige kattepisset

Skrevet

Å, så flink du var til å skrive, anonym 17.09

Skrevet

Jeg skjønner godt mannen din jeg. Her har det skjedd at naboens stygge dritt katt kommer inn fra verandadøra å løper gjennom sove rommene. Hater det kattedyret. Hadde ikke den løpt ut før jeg fikk sjansen til å komme helt frem til den så hadde den nok blitt sparket ut ja.Hvis kattene skal oppholde seg ute får dem da ha vanlig folke skikk som en skal ha å ikke gå inn til fremmede folk. Herregud til og med små barn løper da ikke inn dørene til andre.............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...