Gå til innhold

Hjelp bleieslutt....(samme som småtroll 2-3)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som fyller 3 om en liten uke, han går å tisser på do av og til men streiker innimellom da og vil ikke, jeg stresser ikke med det da men det som bekymrer meg er at han har mellom 3 og 6 bæsjebleier for dagen noen ganger flere. Hvordan skal han da klare å slutte med bleien? Det virker som det bare kommer for han presser liksom ikke....noen med noe erfaring her????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med den avvenningsbleien da?

Den som er mindre behagelig å ha på for barna, har du prøvd den?

Skrevet

Ja har prøvd den, ser ikke ut til at det gjør han noe å gå med en sånn.

Skrevet

Prøv med å gi han belønning hver gang han gjør det på do:)

når han har klart 5 stjerner, kan han få belønning som nugatti på brødskiva. Så ti stjerner til, så drar dere til en kiosk og kjøper iskrem:) og når han har klart enda flere, kanskje dere drar i bassenget eller noe slikt:)

Skrevet

Det har vi gjort i lang tid nå, problemet mitt var no det at han bæsjer så mye, tror han blir ferdig med bleien når han er klar for det men tror det er vanskelig for han når han bæsjer så ofte. De fleste unger bæsjer en gang for dagen også er de ferdig for den dagen men han bæsjer jo hele tide :S det er jo tissingen de får kontroll på først så bæsjingen da men tror han kommer til å streve med dette for det virker ikke som han kjenner når det kommer, han trykker ikke eller noe jo det bar kommer også er det ganske flytende :(

Ble en lang og rotete setning dette men håper dere skjønner hva jeg mener :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...