*SamSung* Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Så i et tidligere innlegg at du har brukt Wild Yam! Jeg har mensen nå, kan jeg begynne å spise pillene nå? Hvor ofte? En ved morning og en ved kveld? Fikk IKKE noe hjelp på helsekost, hun visste ikke noe om det. Dumme lørdgashjelp..
TusseMor07&09&14 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 For å være helt ærlig så har jeg tatt det hele syklusen, men det er mange her som mener det kan forskyve EL. Jeg for min del gjorde det i samråd med en homeopat for å få stabilisert syklusen,og jeg går ut ifra at hun vet hva hun snakker om. Har hørt at pillene i Norge ikke er sterke nok til å utsette EL, men jeg har hørt om noen som har ment at det har vært grunnen til sen EL av disse som er her på "bli gravid". Så hva du skal gjøre får du nesten vurdere selv. Jeg ble forøvrig gravid i første pp med ww sist, denne gangen har jeg ikke blitt det enda. MEN jeg har hatt lange sykluser, som har stabilisert seg mer etter jeg begynte på ww. Så jeg tar altså disse hele syklusen. Jeg tar to om morgenen... akkurat hva jeg fikk beskjed om når man skulle ta dem på dagen husker jeg ikke dessverre. Lykke til da! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå