Gjest Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 hvor kjøper dere ammeinnlegg? noen nettsider som har dette?
Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Vanlige ammeinnlegg kjøper du i alle dagligvarebutikker. Om du skal ha ull-innlegg må du på et apotek.
mamarama og lille banan Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 jeg har nettopp kjøpt ammeinnlegg i ull fra ULL-RIK på www.ammehjelpen.no to sett i tolags ull, og to sett i trelags ull med plass for engangsinnlegg. det var ikke hårreisende dyrt, rundt 300 kr for de fire innleggene. de er av god kvalitet, og kan vaskes på 60 grader selv om det er ull, det er viktig for å unngå at bakterier og sopp skal kose seg i innleggene. http://www.ammehjelpen.no/shop2/Details.asp?ProdID=77&category=
nekita Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 sparkjøp har ammeinnlegg i merino ull. de er kjempe goe og billige=) vanlige engangs har de i butikken=)
blockarella Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Sparkjøp har også nettbutikk - www.sparkjop.no - se under kosmetikk, barn De koster 53,- per par, er av merket Tom&Trine, og veldig gode... :-)
Trulte troll Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Et par gode tips: http://kenguruloftet.no/products/plone/webshop/til-mamma/ammeinnlegg http://www.sweetlittlemonkey.com/index.php?main_page=index&cPath=73_75&sort=20a&page=2
Laybik Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe på Nøstebarn. Det har nettbutikk også: https://nostebarn.no/sites/webbutikk/Enterprise%20Portal/CITP_WebProductCatalogGroup.aspx?WTID=8f42563b7afd396e29e04d6caea2705ae7e3313131dbe594&WREC=3c95c44fb0cd7ecd8f86ed6543be45bfce9d831a8d798533e492999aa43c245f&WKEY=c06eff95bd06c0e16038d2e18d52926128ea7b2130e1e18f39d7382bac28c621c153422422a084cefc7f8eeb7442ec88b1791b264ae7fd90c7caa9ea3f121359&WCIV=128634858205492497
Engelise Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 www.krabaten.no kjøpte jeg mine innlegg på. Gode og billige ullinnlegg fra Janus om jeg ikke tar helt feil..
Bimme Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Jeg brukte ammeinnleggene fra Thermobaby! Utrolig gode engangsinnlegg!!! Tåler mye, er behagelige og lekker ikke gjennom:) Kjøpes på BabyKos. Synes de vanlige fra dagligvare bare er noe tull...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå