Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en liten informasjon i tilfelle dette skjer noen andre her inne.

 

Jeg opplevde at jeg ble litt (bare litt) våt i buksa og tenkte at det kanskje var fostervannslekasje. Skiftet bind og registrerte at det ikke ble vått, men at det var noe gult (sitrongult) slim der. Ringte føden, kom inn på sjekk, de trodde ikke jeg hadde hatt fostervannslekasje for det var helt tørt i sjeden, det var bare litt rar, gul utflod, men oppdaget på UL at jeg hadde lite fostervann...fødselshistoreien er i eget innlegg.

 

Når beibien ble født så vi at navlesnoren var gul, fostersalven var gul, morkaka hadde et gult skjær...så den utfloden jeg hadde hatt VAR faktisk fostervann. Så hvis noen av dere oppdager at truseinnlegget blir gult, ring føden og ta en sjekk! (jeg lette her inne og på nettet etter dette før jeg ringte, og fant ikke noen innlegg om det....kanskje det kan komme til nytte for noen at jeg skriver dette.)

Videoannonse
Annonse
Gjest 12 oktober <3
Skrevet

hadde du det sånn lenge?

blei litt bekymret jeg nå.. er sånn det er for meg, men jeg trodde ikke det var noe farlig..

Skrevet

Hmmm... Jeg har masse, gult utflod. Når jeg står opp om morgenen, kan det renne litt. Akkurat som om det har hopet seg opp.

Skrevet

har hatt det sånn i 1-2 mnd jeg, og babyen spreller som bare det. har så mye utflod at jeg først måtte begynne med truseinnlegg, nå må jeg bruke bind...spurte jm om dette da jeg først fikk økt utflod, og hun mente det var ingen fare.

Gjest 12 oktober <3
Skrevet

ja det er akkurat sånn det er for meg oxo.. mest på morran..

Skrevet

Har det jeg også... Hatt det hele svangerskapet egentlig. Vært på flere UL, og aldri hatt for lite fostervann..... Men utfloden er liksom litt tykk i konsistens, ikke tynn, liksom..... Så kan vel ikke være fostervann...... Håper jeg...

Skrevet

sånn er det hos meg også. masse gul/hvit utflod, og det kommer ofte mye om gangen, så det renner. kjennes nesten som en tisser på seg, ikke så nice akkurat :P

Skrevet

Jeg også har det sånn....men det er mer gult/oransje hos meg da....tenkte først det var urin, men jeg føler ikke jeg lekker heller...og det lukter ikke urin heller....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...