Gå til innhold

Tørketromler dere alt som kan tromles?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller henger dere det opp?Fikk en ny trommel å jeg må si klærne ikke er pene etter noen runder..men å henge klær tar jo lang tid!Spes på vintern i liten leil:-/ Tromler dere selvom det slites mye på klærne fremfor å tørke de i evigheter?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tromler håndklær, sengetøy, kluter og det meste av ungene sine klær (ikke bukser) og mannes t-shorter og boksere. Resten henger jeg opp. Henger også opp de av ungene sine klær det står at ikke kan tørketromles.

Skrevet

Hos oss er det bare håndklær, kluter og sengetøy som går i tørketrommelen. Resten henger vi til tørk.

Skrevet

Gjorde det før - fordi jeg var lat =P

Nå henges all 40 graders vaska opp, og 60/90 graders vaska går i tørkisen.

Skrevet

Tromler kun håndklær og kluter. Tromler de ikke helt tørr heller men sånn halvveis og så henger jeg de til tørk. liker ikke krøllete klær, sengtøy eller håndklær så henger nesten alt opp til tørk.

Men så har vi god plass til tørkestativet og jeg koser meg med alt av klessvask.

Skrevet

Alt som kan gå i tørketrommelen går der, er litt vel avhengig av den maskinen .Det er en fabelaktig oppfinnelse :=)

Skrevet

Pussig, jeg synes det er MER krøllete når de blir hengt opp jeg enn tromlet :-) Vi har forøverig ikke plass på stativet til å la være å tromle klær, men så har vi 3 barn da, 2 i barnehagen og 1 på skolen.

Skrevet

Ja det syntes jeg også Alva***. Ikke plaget med krøller på mine klær iallefall.

Skrevet

Jeg tromler alt som tromles kan... + litt til;o)

hehe..

Klærne må tas ut av trommelen mens tøyet enda er varmt for dere skal unngå krøller. Dersom det allerede har blitt kaldt og krøllete kan dere bruke "oppfrisk"-funksjonen. Evt tromle det litt til sånn at det blir varmt igjen:)

Skrevet

Fikk trommel for første gang nå i april. Og nå synes jeg nesten det er gøy å vaske klær. Tromler det aller meste, til og med det som ikke kan tromles. Tromler ikke olabukser (bortsett fra snuppas), skjorter, eller de barneklærene som jeg er litt redd for (av den dyrere typen).

Skrevet

Nei, jeg prøver å spare litt energi ved å henge opp det meste. Er forøvrig ikke uenig i at trommel er en genial oppfinnelse, særlig om vasken hoper seg opp (og man tar et skippertak) eller om man har det travelt med å få noe reint og tørt.

Skrevet

Tromler som en gud, her....... Alt som kan tromles - og litt til!

Skrevet

Tromler håndkler og sengetøy:) Alt annet henges opp gitt...

Skrevet

Tromler kun om tørkestativet er fullt, eller om det er klær jeg trenger tørr med en gang.

Dvs, kanskje 1-2 ganger i mnd.

Skrevet

Hmm.. her blir det kjempekrøllete i trommelen. Merkelig, kommer det an på trommelen kanskje?

Når jeg henger opp klær til tørk er det viktig å riste klærne godt først, sånn at man rister ut krøllene. Da blir de slette og fine. Det har ikke mannen min skjønt, nå han henger opp klærne blir de krøllete :)

Nå følte jeg meg plutselig veldig kjerring her, hehehe

Skrevet

Jeg tromler det som kan tromles. Minus sengklærne. De tar så stor plass i maskinen at de blir liggende så sammenkrøllet. Dermed blir de krøllete også.

Skrevet

Tromler bare klær dersom noe må bli tørt fort. Ellers går alt ut i tørkehuset:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...