Gå til innhold

Flere fra kristiansund her egentlig?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

morro å se:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke fra kristiansund, men ikke så veldig langt unna.. Molde her :)

Skrevet

Bor litt utenfor Kristiansund... Tustna her.. :)

Skrevet

Okey:) kosli da!,,, langt på vei?=) alt bare bra?:) Jeg er fra kr.sund, er nå 35+4 uker på vei, med mitt første barn:) Gleder meg noe enormt!!!

Formen er helt fantastisk og har i grunn ingenting å klage på:)

Skrevet

Er nok "bare" 26 uker på vei,.... sniker bare litt her jeg;)

Alt er fint, sliter litt med bekkenløsning og det som følger med:p

Har også en gutt på 3 år og en stedatter på 2,5:)

Skrevet

Jeg bor i kristiansund og er 37 uker på vei. Jeg er i fin form og gleder meg veldig... ikke lenge igjen nå:-)

Skrevet

Jeg bor også i Kristiansund! Er kommet til 31+4 og har enda noen lange uker igjen føler jeg! Er sykemeldt pga bekkenløsning...og synes det er utrolig kjedelig å gå hjemme:S

Skrevet

Får håpe tiden går fort for deg hvis du kjeder deg hjemme, eller at du finner på noe koselig i denne ventetiden.. :-) Har du fått bekreftet kjønnet på ultralyd? Jeg venter også jente.

Skrevet

så morro at det er flere fra kr.sund her:) har bekkenløsning jeg og, å må sitte inne konstant! forferdelig kjedelig.. men begynner jo heldigvis å nerme seg slutten nå:) når har dere termin?=)

Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet termin den 9. september men etter ekstra ultralyd fikk jeg ny termin den 4. september. Blir spennende å se når det skjer:-) Hva med dere?

Skrevet

okey:) jeg har termin 12september etter menstermin og 19september etter ul-termin:) skal bli spennende å se. har en følelse av at han kommer en del for tidlig da.. allerede vert inne for å stoppe en fødsel en gang i uke 32, så trur lillemann er ivrig på å få komme ut:)

Skrevet

Så heldige dere er som har kommet så langt!! Til "høstbaby": Jeg har fått bekreftet at det blir ei jente på 3D ja...men må innrømme at jeg er litt usikker, for når jeg var på ordinær UL i uke 17, så sa de at det så ut som en gutt;) Så jeg har kjøpt alt utstyr i nøytrale farger nå da:) Hadde vært kjempekos med ei jente da siden jeg og samboeren min har en gutt hver fra før;)

Skrevet

Hei, jeg har termin 19.september og det er mitt andre barn.

Har en gutt fra før, og det ser ut som det blir ei jente denne gangen:)

Føler meg i storform for tiden og er i full jobb, gleder oss veldig til den lille kommer!

Skrevet

heihei :)

Bor i kr.sund og har termin 28.september :)

Venter ei jente :)

Går det med deg da christina?

Skrevet

Jeg har forresten termin 17.oktober;)

Skrevet

Jeg har termin 12 november.... ul-termin er 25 november, men den VET jeg er feil, så jeg stoler på meg selv:) Vi venter en gutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...