Leieboer funnet! Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Hva har prøving, venting og evt assistert befruktning gjort med parforholdet deres? Har dere kommet styrket ut av det?
Thea-81 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Vårt forhold fikk kun "positive konsekvenser" av denne prosessen: styrket, samlet, dypere, mentalt sammensveiset, åpnere mot hverandre etc...
LykkeligSomMamma Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Vårt også. Men det betyr ikke at det ikke er tøft. Går veldig opp og ned men alt i alt er det en god prosess å være i for oss begge.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Første gang følte vi vel at det styrket forholdet. Derimot nå føler vi vel at det er veldig tungt, tungt fordi vi har vert gjennom veldig mye i forhold til det å streve, men også i forhold til at vi fikk en veldig tøffstart med den ene jenta vår. Vi har hatt veldig mye nå, så jeg må vel si at det er en prøvelse
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Vi har vel kommet styrket ut av det saann sett, men det har vaert toeft ja! Men vet naa at mannen min var der for meg naar det trengtes og omvendt, noe som er kjekt aa vite.. Vet ikke hva fremtida bringer saa klart, da jeg personlig sliter med tanken paa aa kanskje aldri bli gravid..
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Helt klart positivt!!! Har man et sterkt forhold når dette starter, som bør være selve fundamentet i familieplanlegging, så vil opp og nedturer føre hverandre enda nermere. Vi kom ikke lett til graviditeten vår, absolutt ikke. Etter 40PP og 7 forsøk er vi endelig gravide. Opplevde underveis at kjærligheten, tilhørigheten og samlivet kom på et enda høyere nivå enn vi trodde det kunne i utgangspunket. Og nå som vi endelig er gravide så har vi jammen tatt enda et steg... Helt utrolig hvordan følelser kan vokse :-) (det har vært mye fortvilelse, våkennetter, tårer ++++, men deler man dette, deler man nok resten av livet sammen også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå