Gå til innhold

Noen med termin medio april?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har - ifølge terminkalkulatoren - termin i midten av april. Andre her inne som er kommet like langt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og da så jeg akkurat tråden om alle som har termin i april, ja...:)

Får henge meg på den!

Skrevet

Jeg har også den 17. april : )

Skrevet

16.april:) Men tror kanskje at ul kan forskyve terminen litt iom at jeg har rundt 33 dagers syklus. Har født to ganger før, og de har kommet godt på overtid!

Håper alt går bra for meg og dere andre, at spiren sitter så lenge som den skal før den ser dagens lys!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...