snuppa&snuppen Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Har - ifølge terminkalkulatoren - termin i midten av april. Andre her inne som er kommet like langt?
snuppa&snuppen Skrevet 17. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2008 ...og da så jeg akkurat tråden om alle som har termin i april, ja... Får henge meg på den!
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Jeg har også den 17. april : )
snuppa&snuppen Skrevet 18. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2008 16.april:) Men tror kanskje at ul kan forskyve terminen litt iom at jeg har rundt 33 dagers syklus. Har født to ganger før, og de har kommet godt på overtid! Håper alt går bra for meg og dere andre, at spiren sitter så lenge som den skal før den ser dagens lys!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå