Inkognito83 Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Jeg har tenkt å teste meg til neste helg, men jeg føler kroppen er annerledes. Lurer på om det bare er innbilning, eller kan det faktisk være lovende? Hva tror dere? Her er jeg på en måte litt stiv og støl nederst på høyre side av magen. Jeg har fått mye mer utflod og jeg har vondt nedenfor armhulen og mot brystene. Det behøver jo ikke å bety noe, men jeg bruker ikke å være sånn som nå. Hmm, jeg gleder meg til jeg kan ta test.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Ikke for å ta håpet fra deg, men jeg har hatt sååå god følelse hele denne uka og vært superfornøyd! Har tenkt at NÅ er jeg gravid, fordi jeg synes jeg har følt det på kroppen! Men, idag kom mensen..2 dager før tida.. ARGH!!! Så nå lar jeg meg ikke lure av innbilte symptomer lenger før en test viser det motsatte!
casandra1980 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Det første jeg kjente var ømheten i puppene:( og hadde stikking på høyre side av magen..(samme som deg:) Åssa testet jeg positivt 4 dager før ikm. Så kan jo hende du er gravid,håper du er d:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå