Gjest Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Nå har jeg endelig fått svar.... Var hos gyn på time fredag, og fikk noen svar der. Kroppen min tåler rett og slett ikke hormontilførsel og begynner og oppføre seg som den vil selv. Har nå fått beskjed om at jeg ikke kommer til å få bruke noen hormonpreparater igjen og med beskjed om å slutte på pilla tvert. Fant ikke noen cyster på eggstokkene, men tatt masse blodprøver og celleprøve. Avventer svar på celleprøver og blodprøver før vi ser. Eneste alternativet han hadde til meg var enten kondom eller kobberspiral. (eller den derre temp.måleren) Men vi har vel kanskje funnet ut at vi skal prøve på nr 2 kanskje... Vi får iallefall avvente svar fra gyn først..
Gjest Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Eh.. Alba.. Du mistet 10 år.. hehehe.. skulle være Alba 34
Gjest Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Oi, det var voldsomt! Du tåler virkelig ikke hormonprevansjon du. Men godt å vite hva det er kan jeg tenke meg? Får håpe de andre prøvene er fine da :-) Vi bruker heller ikke hormonoell prevansjon da jeg reagerer endel på dette med veldig humørsvigninger, nedsatt lyst osv, så vi bruker kondom og el-tester (og har kondomfritt etter påvist el) Tror mannen manner seg litt opp til å tenke på sterilisering etterhvert, men han gruer seg og det forstår jeg. Enda er vi ikke helt sikker på om vi er ferdig med å få barn eller ei heller. Om dere uansettvil ha en til snart så er det jo ikke så veldig stort problem for dere da ;-) Lykke til i hvertfall!
Gjest Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Ja, det var godt å endelig finne ut hva det var etter 1 år med mye og lange blødninger Er visst mange som har fått problemer etter at trionetta ble borte fra markedet.. Ja, det tror jeg det blir til her også.. Gubben vil ikke at jeg skal ha spiral så han sier han vil sterilisere seg, men tror ikke han helt vet hva som skjer da.. hehehehe.. Nei, det er ikke så veldig stort problem.. Vi må tenke på at enten så blir det før vi gifter oss (17.07.2010) eller etter, vi har vel tenkt at blir det etterpå så blir det jo 4-5 år mellom de :s
Alba44 Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Er nok lenge siden jeg var 24, ja ;-D Så bra du har fått svar da! Lett å forstå at stadige blødninger er plagsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå