Gå til innhold

Always barberer musa mi, au!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg tar feil og ender opp med Always bind under mensen så barberer den vekk hårene mine der nede. bindet kjennes ut som en blanding mellom hardplast og sandpapir og jeg bruker 1 uke etterpå å "hele" musa mi etterpå.

Jeg bruker libresse, mest maxi, og har aldri problemer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæ?? "bindet barberer vekk hårene"???

Skrevet

Du skal ha limet nedi i trusa, ikke inn mot musa!

Skrevet

always er noe dritt. fuktig og klamt og ubehagelig. Libresse derimot vet hva komfort er.

Skrevet

Bind er grisete UANSETT!!!!

Skrevet

det er i hvertfall sunnere å bruke det enn tampong!

Skrevet

Om man skifter tampong når man skal så er det ikke "usunt" å bruke det, vettu!!! Get your facts right!

Skrevet

Hvordan klarer du å ta feil bind, kan du ikke lese? (Går ut ifra at du kan det i og med at du kan skrive...) Jeg har aldri tatt feil bind hvertfall...

 

Som en annen skriver; du vet at limet skal ned mot trusa, og ikke opp mot musa? Skjønner ikke helt hva som er problemet her jeg, hva er det som gjør vondt?

Skrevet

Du er ekkel uansett hvilken vei du har bindet!!! Æsj, lite vits å sende inn slike innlegg... Vet jeg ikke burde svart på det så det bare kan forsvinne ned på siden, men ÆSJ- DU ER VELDIG EKKEL. FØLER DU ER ET SLIKT SVETT MØKKETE MENNESKE....

Skrevet

ups der spratt innlegget opp igjen. My bad! hi hi HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...