Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Hver gang jeg tar feil og ender opp med Always bind under mensen så barberer den vekk hårene mine der nede. bindet kjennes ut som en blanding mellom hardplast og sandpapir og jeg bruker 1 uke etterpå å "hele" musa mi etterpå. Jeg bruker libresse, mest maxi, og har aldri problemer.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 hæ?? "bindet barberer vekk hårene"???
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Du skal ha limet nedi i trusa, ikke inn mot musa!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 always er noe dritt. fuktig og klamt og ubehagelig. Libresse derimot vet hva komfort er.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 det er i hvertfall sunnere å bruke det enn tampong!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Om man skifter tampong når man skal så er det ikke "usunt" å bruke det, vettu!!! Get your facts right!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Hvordan klarer du å ta feil bind, kan du ikke lese? (Går ut ifra at du kan det i og med at du kan skrive...) Jeg har aldri tatt feil bind hvertfall... Som en annen skriver; du vet at limet skal ned mot trusa, og ikke opp mot musa? Skjønner ikke helt hva som er problemet her jeg, hva er det som gjør vondt?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Du er ekkel uansett hvilken vei du har bindet!!! Æsj, lite vits å sende inn slike innlegg... Vet jeg ikke burde svart på det så det bare kan forsvinne ned på siden, men ÆSJ- DU ER VELDIG EKKEL. FØLER DU ER ET SLIKT SVETT MØKKETE MENNESKE....
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 ups der spratt innlegget opp igjen. My bad! hi hi HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå