Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville bare si at du har min fulle sympati. selv har jeg en heftig bekkenløsning, som det stråler ille vondt nedover begge beina,

drit vondt i ryggen, og det kjennes ut som noen har bunnet et tau runt vert av beina opp v lysken som strammer til:(

har mye vonde kynnere så jeg føler meg helt støl i magen til tider.

er så psykisk langt nede at jeg står og ser på kjøkkenknivene og lurer på om jeg kan amputere bort bekkenet og ryggen min evt å ta keisersniitt på meg sjøl....... har selfølgelig ikke gjort det da...

har det som deg og griner i rein fustrasjon, så siste mnd har gått til m å holde meg fast i madrssen for ikke å dette uttafor jordkloden.

jeg fikk også beskjed av lege og jordmor om å vente. jæ..... fustrerende når men har sånne smerter.

var på kontroll og ble strippet på tor, og jeg spurte om jeg kunne bli satt igang fordi jeg hadde så vondt. men legen sa nei og da begynnte jeg og hylgrine i rein fustrasjon og smerte... klarte ikke få fram et kløyva ord. tilslutt endte det med at han ringte t føden og spurte om jeg kunne bli satt igang på man...

så jeg skal ringe inn imorra å høre om de hadde kapasitet til å ta meg imot.

men er så usikker, tenk om jeg ikke er noe moden og ikke fødeklar da kan det jo oppstå komplikasjoner og fødselen kan bli laaaang og mer smertefull... er redd for det... vil jo at vesla skal ha det best mulig...

er også redd for at hun blir enebarn pga et ille svangerskap...

så hold ut du m gutten i magen, dagene går selv om det ikke virker sånn. har også prøvd m sex, selv om det gjør vondt her og der for å prøve å få fart på sakene. men ingenting har skjedd foreløpig... har termin til ons, og tanken på å gå bare en dag over,iverstefall 2 uker er uholdbar.....

stå på ditt og si at du virkelig trenger hjelp, det gjorde jeg... ikke fordi man er vanlig lei, men fordi du sliter psykisk og fysisk hele tida...

håper du får hjelp t å sette igang fødselen din snarest!!!!!!!!!!!

klem ane29 m jente i magen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...